David Beckham – Victoria Beckham: Ρομαντικό δείπνο στο παλάτι των Βερσαλλιών στη Γαλλία
Ο David Beckham και η Victoria Beckham γιόρτασαν την 20η επέτειο του γάμου τους.
Το ερωτευμένο ζευγάρι επέλεξε το παλάτι των Βερσαλλιών στη Γαλλία, μια ανάσα από την πόλη του φωτός και του έρωτα το Παρίσι!
Η Victoria θέλησε να μοιραστεί ένα βίντεο με τους διαδικτυακούς της φίλους από την όμορφη στιγμή και συνόδευσε το βίντεο γράφοντας: «Η πιο συγκλονιστική επίσκεψη στην πιο σημαντική μέρα»! έγραψε η Βικτώρια στο προφίλ της στο instagram! «Θέλω να ευχαριστήσω όσου βοήθησαν για να μας μείνει αυτή η μέρα αξέχαστη αλλά και σε όσους στηρίζουν την οικογένειά μας όλα αυτά τα χρόνια! Δεν μπορώ να το πιστέψω ότι πέρασαν 20 χρόνια»!
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
