Δέσποινα Καμπούρη για τον καβγά Βαλαβάνη-Αγγελόπουλου:"Ντάξει. Τον γουστάρει. Σιγουράκι"
Τα σχόλια της για τον καβγά που είχαν η Ευρυδίκη Βαλαβάνη και ο Γιώργος Αγγελόπουλος στην διάρκεια του αγωνίσματος για το έπαθλο στο Survivor, έκανε η Δέσποινα Καμπούρη το βράδυ της Τρίτης.
Η παρουσιάστρια μάλιστα, έκανε και ένα επικό σχόλιο για το φλερτ που ψιθυρίζεται πως υπάρχει ανάμεσα στους δυο, «καρφώνοντας» την αθλητικογράφο. Συγκεκριμένα η Δέσποινα Καμπούρη έγραψε: «Ντάξει. Τον γουστάρει. Σιγουράκι. Ο έρωτας δίνει φτερά».

Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
