Δέσποινα Βανδή Jackson: «Χάρη στο Ντέμη έμαθα να…»
Λίγες μέρες πριν από την περιπέτεια με την υγεία της, η Δέσποινα Βανδή ήταν χαρούμενη και περίμενε με ανυπομονησία τις γιορτές για να τις περάσει με την οικογένειά της. Δυστυχώς όμως τα σχέδιά της ανατράπηκαν, αφού την περασμένη Παρασκευή εισήχθη στο νοσοκομείο με πνευμονία.
«Από την πρώτη μέρα που παντρεύτηκα ακούω ότι χωρίζω», είπε η Δέσποινα, ξεκαθαρίζοντας ότι πλέον δε θυμώνει με όσα λέγονται για εκείνη. Και αυτό χάρη στον Ντέμη όπως λέει.
Όσο για το αν το διαζύγιο είναι ο εφιάλτης κάθε παντρεμένης γυναίκας, εκείνη με ψυχραιμία απαντά:
Η Δέσποινα μίλησε επίσης και για το χρόνο που φεύγει, αφήνοντας πάνω του τα σημάδια του.
«Το έχω φιλοσοφήσει εδώ και καιρό. Υπάρχουν πολλοί που μελαγχολούν στα γενέθλιά τους, εγώ όμως θέλω να βλέπω τη θετική πλευρά. Ένας χρόνος έφυγε, ένας καινούργιος έρχεται και ξεδιπλώνεται άγνωστος και γοητευτικός. Το ξέρω ότι ο χρόνος είναι αμείλικτος με το δέρμα και βιολογικά, αλλά σημασία έχει πώς είσαι στη ζωή σου. Δε θα ήθελα να ξαναείμαι 20, μ’ αρέσει που είμαι έτσι, που αντιμετωπίζω καταστάσεις και ανθρώπους με τον συγκεκριμένο τρόπο. Κάτι κερδίζεις, κάτι χάνεις σε σχέση με τον χρόνο και αν μου λείπει κάτι από τα 20 μου δεν είναι η φρεσκάδα ή το δέρμα, με στεναχωρεί όμως που μειώθηκε ο αυθορμητισμός μου, ο παρορμητισμός μου. Με τα χρόνια γινόμαστε πιο δειλοί, τα σκεφτόμαστε όλα, τα αναλύουμε, μου λείπει η τρέλα του “πάμε και ότι γίνει”. Σήμερα τα προγραμματίζω όλα», είπε.
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
