Δέσποινα Βανδή: Οι μέρες της καραντίνας Νο 1
Δέσποινα Βανδή: Οι μέρες της καραντίνας Νο 1 Οι μέρες της καραντίνας
»Εκεί γύρω στις 20 μέρες είπα δεν είμαι καλά» ομολόγησε η Δέσποινα Βανδή μιλώντας για την καραντίνα εν μέσω της πανδημίας του κοροναϊού.
ΣΠΑΝΙΑ ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: Η ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΒΑΝΔΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟ ΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΖΥΓΟ ΤΟΥ ΣΤΑΜΑΤΙΑ ΜΑΛΕΑ
«Οι πρώτες τρεις εβδομάδες ήταν διαχειρίσιμες» είπε ενώ για να μπορέσει να νιώσει καλύτερα άρχισε να κάνει… περπάτημα.
Δέσποινα Βανδή για Ντέμη Νικολαίδη: Δεν μπορώ να σου πω ότι 18 χρόνια που είμαστε μαζί τα χαρακτηρίζει ένα αχαλίνωτο πάθος.
Μου λείπουν οι φίλοι μου και ότι δεν έχω την επιλογή να βγω -όχι ότι έβγαινα- να κάνω μια βόλτα,
να πάω σε ένα ταβερνάκι», δήλωσε μεταξύ άλλων η δημοφιλής τραγουδίστρια.
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
