Δέσποινα Βανδή: Το νέο μήνυμα της μέσα από το νοσοκομείο
Η Δέσποινα Βανδή βρίσκεται Πρωτοχρονιά στο νοσοκομείο!
Μπορεί να είναι στο κρεβάτι του πόνου η τραγουδίστρια, αλλά δεν ξεχνά τους διαδικτυακούς της φίλους και έστειλε τις ευχές της μέσω της προσωπικής της σελίδας στο facebook. «Καλή χρονιά σε όλους! Να είμαστε καλά, να αγαπάμε και να μας αγαπούν, να ονειρευόμαστε, να δημιουργούμε και να ξυπνάμε με χαμόγελο» έγραψε χαρακτηριστικά η Δέσποινα.
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
