Δημήτρης Αλεξάνδρου: Κακόκεφος σε νυχτερινή του έξοδο
Ο Δημήτρης Αλεξάνδρου είναι πλέον ελεύθερος και ωραίος…
Το μοντέλο χώρισε με την Όλγα Φαρμάκη και πλέον κυκλοφορεί ασυνόδευτος.
Σύμφωνα με καθημερινή εφημερίδα, ο Δημήτρης Αλεξάνδρου πριν λίγες μέρες εθεάθη σε γνωστό εστιατόριο της Βούλας και δεν είχε κέφια. Μάλιστα, έδειχνε αρκετά σκεφτικός.
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
