Δημήτρης Αποστόλου: «Με τον Αλέξανδρο Ρήγα έχουμε να μιλήσουμε 3 χρόνια»
«Με τον Αλέξανδρο ήταν μια φθορά τόσων χρόνων, νομίζω ότι ο ένας βαρέθηκε να βλέπει τον άλλον. Είναι σαν να κάνεις σεξ με έναν άνθρωπο και να πεις «το έχω ξανακάνει, πάμε και πιο πέρα να δούμε τι γίνεται». Έχουμε να μιλήσουμε 3 χρόνια.
Το «Κόκκινο Δωμάτιο» θα γίνει, απλώς άλλαξαν τον τίτλο. Μου έγινε μια πρόταση για 2-3 επεισόδια, αλλά δεν νομίζω ότι αυτή τη στιγμή ότι ένα κόνσεπτ που το είχαμε κάνει από κοινού, το δουλέψαμε 2 χρόνια, ξεπετιέμαι με 2-3 επεισόδια. Θα δούμε στη διαδρομή πώς θα το χειριστώ. Θα δούμε αν θα κινηθώ νομικά, αφήνω θεάνοιχτο το ενδεχόμενο. Μερικά πράγματα πρέπει να τα σεβόμαστε. Αυτό είναι ένα κόνσεπτ πολύ συγκεκριμένο που φτιάχτηκε από δύο ανθρώπους. Τελεία», καταλήγει ο Δημήτρης Αποστόλου.
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
