Hit enter after type your search item

Ελένη Φουρέιρα ΣΩΜΑ: Το ΚΟΡΜΙ με τέλεια κιλά και ύψος σε παλιές περιπέτειες

/
/
/
image
img

Ένα απλό, καθημερινό της πρόγραμμα είναι κάπως έτσι:

Πρωινό Τοστ με γαλοπούλα και τυρί και ένα ποτήρι γάλα ή ένα μπολ με γάλα και δημητριακά τα οποία συνδυάζει πάντα με ομελέτα με τρία ασπράδια αυγών.

Μεσημεριανό Μοσχαρίσια μπριζόλα με ρύζι και σαλάτα πράσινη ή ψάρι με χόρτα και μακαρόνια με κιμά.

Βραδινό: Τόνος με μαρούλι ή καλαμάκια κοτόπουλου με σαλάτα.

Τα διατροφικά tips της Ελένης Φουρέιρα:

Δεν αφήνει ποτέ τον οργανισμό της πολλές ώρες χωρίς φαγητό γιατί ξέρει πως αν κάνει κάτι τέτοιο κάποια στιγμή θα πεινάσει τόσο πολύ που θα φάει ό,τι βρει μπροστά της. Τρώει τα πάντα με σαλάτα. Έτσι χορταίνει από τη σαλάτα και τρώει λιγότερο από το κυρίως φαγητό της. Αποφεύγει το λευκό ψωμί, το αλεύρι, τη ζάχαρη και το αλάτι. Δεν πίνει και δεν καπνίζει. Δεν τρώει ποτέ μετά τις 8 το βράδυ. Πίνει πάνω από 2 λίτρα νερό την ημέρα.

Το διατροφικό μυστικό που της έμαθε η γιαγιά της.

«Ένα από τα διατροφικά μυστικά που μου έχει μάθει η γιαγιά μου είναι το ρόφημα κανέλας: Βράζω νερό και μετά το βάζω σε μια κανάτα μαζί με έξι στικ κανέλας. Το αφήνω να κρυώσει και το καταναλώνω σαν τσάι καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Βοηθάει στην αποτοξίνωση, ενώ παράλληλα τονώνει τον οργανισμό».

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Pinterest

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

This div height required for enabling the sticky sidebar
Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :