Hit enter after type your search item

Ελένη Μενεγάκη: Ετσι ΝΙΚΗΣΕ τον καρκίνο του μαστού! Η Εκστρατεία για τον καρκίνο του μαστού των εταιρειών Estée Lauder συνεχίζεται, με την δημιουργία ενός ακόμα συλλεκτικού βραχιολιού, σχεδιασμένου από τον Δούκα Χατζηδούκα.

Ελένη Μενεγάκη: Στην τελική ευθεία οι διαπραγματεύσεις με το Mega – Πού διαφωνούν;

H Estée Lauder ενώνει τις δυνάμεις της με την Ελληνική Αντικαρκινική Εταιρεία.

ΕΛΕΝΗ ΜΕΝΕΓΑΚΗ, ΠΟΣΑ… ΚΕΦΑΛΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΝΑΕΙ Η ΦΑΙΗ ΣΚΟΡΔΑ;

Από το 1992 η Estée Lauder Companies πρωτοστατεί στην εκστρατεία ενάντια στον καρκίνου του μαστού σε ολόκληρο τον κόσμο. Στόχος της είναι η συνεχής ενημέρωση του κοινού για την ζωτικής σημασίας, έγκαιρη διάγνωση και πρόληψη. Η εκστρατεία ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του μαστού ξεκίνησε με την διανομή της χαρακτηριστικής ροζ κορδέλας από τα σημεία πώλησης των προϊόντων των μαρκών της εταιρείας, σε όλο τον κόσμο.

THROWBACK Κατερίνα Καραβάτου και ο Κρατερός Κατσούλης στην Ελένη Μενεγάκη

Στην Ελλάδα, η Estée Lauder από το 2005, έχοντας ως στόχο την ευαισθητοποίηση του κοινού, συνεργάζεται αποκλειστικά με τον γνωστό σχεδιαστή Δούκα για το σχεδιασμό μιας statement συλλεκτικής σειράς βραχιολιών.

Κάθε χρόνο το «ροζ βραχιόλι» του Δούκα αποτελεί το σύμβολο στον αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού, τυγχάνει θερμής αποδοχής από όλον τον κόσμο και πρωτίστως. Αυτή τη χρονιά, η Estée Lauder συνεργάζεται με την Ελληνική Αντικαρκινική Εταιρεία για να ενισχύσει το ταξίδι της πρόληψης κατά του καρκίνου του μαστού σε όλη την Ελλάδα. Κάθε αγορά pink ribbon bracelet βοηθάει γυναίκες σε όλη την Ελλάδα να πραγματοποιήσουν μια δωρεάν εξέταση μαστογραφίας μέσω της κινητής μονάδας μαστογράφου.

ΖΗΝΑ ΚΟΥΤΣΕΛΙΝΗ ‘ΠΙΝΕΙ ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ’ : ”Η ΕΛΕΝΗ ΜΕΝΕΓΑΚΗ Μ´ΕΜΑΘΕ ΝΑ ΑΓΑΠΩ ΤΗ ΖΗΝΑ.”

Ελένη Μενεγάκη: Ετσι ΝΙΚΗΣΕ τον καρκίνο του μαστού! Η Ελένη Μενεγάκη είναι το πρόσωπο που πρωταγωνιστεί στην καμπάνια του Pink Ribbon Bracelet. Με την ευγενική συμμετοχή της, επικοινωνεί με ιδιαίτερη ευαισθησία,την σημασία της πρόληψης, ενισχύοντας δυναμικά το μήνυμα της καμπάνιας. Φωτογραφίζεται μαζί με τον Δούκα, φορώντας το συλλεκτικό βραχιόλι για το 2019και συμβάλλει στη διάδοση του παγκόσμιου μηνύματος των εταιρειών EstéeLauder#TimeToEndBreastCancer.

To ροζ κορδελάκι γίνεται το απόλυτο σύμβολο της εκστρατείας ενημέρωσης κατά του καρκίνου του μαστού. Rose-gold, τρισδιάστατο μας υπενθυμίζει πως μόνο ενωμένοι, όπως και οι δύοκορδέλες, μπορούμε να νικήσουμε τον καρκίνο του μαστού. Το διακοσμητικό μέταλλο πλαισιώνεται από δέρμα 100% φυτικής κατεργασίας που φέρει ανάγλυφες ραβδώσεις και δύοκουμπώματα χαραγμένα με την ροζκορδέλα.

Τα βραχιόλια διατίθενται από τέλος Σεπτεμβρίου στη συμβολική τιμή των 10,50 ευρώ, από τα σημεία πώλησης των προϊόντων EstéeLauderσε όλη την Ελλάδα, από το ηλεκτρονικό κατάστημα esteelauder.gr, από τα ηλεκτρονικά καταστήματα των συνεργαζόμενων αλυσίδων, καθώς και μέσα από επιλεγμένα φαρμακεία του δικτύου Darphin.

Ελένη Μενεγάκη: Ο γιός της και η κόρη της για μπάνιο στη θάλασσα!

Σκοπός της πώλησης είναι η συγκέντρωση χρημάτων για την Ελληνική Αντικαρκινική Εταιρεία και για την πραγματοποίηση δωρεάν εξετάσεων μαστογραφίας σε όλη την Ελλάδα μέσω της κινητής μονάδας μαστογραφίας.

Αποκτήστε το συλλεκτικό βραχιόλι με την υπογραφή Dukasκαι λάβετε κι εσείς μέρος στην παγκόσμια εκστρατεία ευαισθητοποίησης κατά του καρκίνου του μαστού.

Μάθετε περισσότερα για την Εκστρατεία Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού της Estee Lauder Companies στο ELCompanies.com/BreastCancerCampaign.

Slide Up
x
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Pinterest
This div height required for enabling the sticky sidebar
Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :