Hit enter after type your search item

Ελένη Μενεγάκη! Η δίαιτα της Rihanna και το ΠΟΥΑ Μαγιό!..χωρίς ρετούς Εδώ τα καλά νέα για την Ελένη Μενεγάκη! Εδώ, το πως διατηρεί αυτό το θεσπέσιο κορμί! Βεβαίω και γυμνάζεται. Βεβαίως και προσέχει πάρα πολύ τι τρώει. Αφού μας δίνει την εντύπωση πως τρώει τόσο όσο όταν πήγαινε και μούγκριζε πάνω από την κατσαρόλα του μάγειρα της στην  εκπομπή για δυο τρεις πιρουνιές όλες κι όλες!

Τα 6 μυστικά στη διατροφή της Ελένης Μενεγάκη για να μένει σταθερή στα 57 κιλά

H Ελένη Μενεγάκη κάνει τη δίαιτα της Rihanna και στα 50 της χρόνια είναι στα 57 κιλά.

Μπορεί για μια σεζόν να ακολούθησε μία αντιοξειδωτική δίαιτα με πρωταγωνιστές τις τροφές του χειμώνα, όμως πλέον έχει γυρίσει σελίδα και έχει περάσει σε άλλη φάση.

Η ίδια, έχει βάλει στόχο να μη στερηθεί εντελώς τους υδατάνθρακες που είναι μία από τις πιο βασικές πηγές ενέργειας του οργανισμού και σημαντικό κομμάτι κάθε υγιεινής δίαιτας, αλλά να τους περιορίσει.

Νέα Ελένη Μενεγάκη και Ελένη Μενεγάκη Νέα!

Σύμφωνα μάλιστα με δημοσιεύματα, η παραπάνω μέγεθος είναι έμπνευση της διαιτολόγου Daine Kress και ήδη αγαπημένη πολλών σταρ του Hollyeood, όπως η Rihanna και η Ηalle Berry.

Σύμφωνα με τη δίαιτα που προτείνει η Diane Kress, ιδανική ποσότητα είναι πέντε γραμμάρια υδατάνθρακες κάθε πέντε ώρες.

Ελένη Μενεγάκη ΣΟΚ! Μαγιό με ολες τις ΤΕΛΕΙΕΣ...ΑΤΕΛΕΙΕΣ χωρίς ρετούς
Ελένη Μενεγάκη ΣΟΚ! Μαγιό με ολες τις ΤΕΛΕΙΕΣ…ΑΤΕΛΕΙΕΣ χωρίς ρετούςchoris retous

Ωστόσο, η Ελένη Μενεγάκη ακολουθεί και τα παρακάτω…
Καταναλώνει άφοβα άπαχη πρωτεΐνη, όπως κοτόπουλο ή λευκό ψάρι, αλλά και λαχανικά με χαμηλούς
Υδατάνθρακες, όπως σαλάτες, μανιτάρια, πιπεριές.
Αποφεύγει τη ζάχαρη.
Πίνει 1,5 lt νερό την ημέρα.
Προσθέτει στα φαγητά 2 κ.σ. ξίδι. Είναι ένα τρικ για να χάνει τα κιλά πολύ πιο εύκολα.
Αν βγει το βράδυ, πίνει 1 ποτήρι κόκκινο κρασί.
Μάλιστα, η παρουσιάστρια είχε αποκαλύψει στην εκπομπή της παλαιότερα, τι έχει αλλάξει στο σώμα της, ειδικά μετά τις γέννες.

Ελένη Μενεγάκη: «Η Φαμίλια» Μενεγάκη σε ΤΡΕΛΑ κέφια!!!

Ελένη Μενεγάκη χωρίς ρετούς

EΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΜΕΝΟΥ
Πρωινό
Καφές ή τσάι χωρίς ζάχαρη και 2 αυγά χτυπημένα μαζί με ψιλοκομμένα λαχανικά (ντομάτα, πράσινη πιπεριά και προαιρετικά κρεμμύδι) με 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης με τυρί τύπου cottage.

Δεκατιανό

15-20 αμύγδαλα ωμά ή 30 γρμ. τυρί light ή ένα μήλο.
Μεσημεριανό

2 μέτριες αραβικές πίτες ολικής άλεσης με 1 φέτα βραστή γαλοπούλα, 30 γρμ. σκληρό κίτρινο τυρί,
1 φύλλο μαρούλι, μισή ντομάτα κομμένη σε φέτες, 1-2 ροδέλες κρεμμύδι και 1 κ.γ. μαγιονέζα light.

Απογευματινό

2-3 μπαστουνάκια ωμό σέλερι, τα οποία γεμίζετε με φιστικοβούτυρο.
Βραδινό
150 γρμ. ψητός σολομός με λαχανικά στον ατμό (κατά προτίμηση αρακά, κόκκινες πιπεριές, κολοκυθάκια και πράσινα φασολάκια).

This div height required for enabling the sticky sidebar
Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :