Ελένη Μενεγάκη: Η νέα απόδραση της στην Άνδρο! Δείτε την θέα που απολαμβάνει…
Η Ελένη Μενεγάκη ανήκει στην κατηγορία των γυναικών που συνδυάζει οικογένεια και δουλειά με τον καλύτερο τρόπο. Μπορεί να έχει ιδιαίτερα φορτωμένο πρόγραμμα αλλά πάντα βρίσκει χρόνο για να περάσει με την οικογένεια της, αλλά και να ηρεμήσει…
Για αυτό τον λόγο, κάθε εβδομάδα, μετά το τέλος της εκπομπής αναχωρεί για την Άνδρο. Το πρωί του Σαββάτου 8 Ιουνίου βρήκε την αγαπημένη παρουσιάστρια στο όμορφο νησί να φωτογραφίζεται με θέα αρκετό πράσινο και εκείνη να το απολαμβάνει. «Στο νησί…» ήταν η λεζάντα που επέλεξε να βάλει.
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
