Hit enter after type your search item
freegossip.gr

Breaking news,news,lifestyle,

Ελένη Μενεγάκη: Τα ΜΥΣΤΙΚΑ που δεν σου λέει για να ΜΗΝ….φτιάξεις το ίδιο ΚΟΡΜΙ Λες και είχε λόγο – προφανώς και είχε – που πάντα έλεγε ότι δεν γυμνάζεται ποτέ. Αυτό το…πάντα έπαψε κάποια στιγμή, όταν μπορείς να πεις…της ξέφυγε στον αέρα ότι κάνει ελλειπτικό στο σπίτι. Και αυτό το …κάνω ελλειπτικό το έιπε με τρόπο που φανέρωνε ότι είναι και τρόπος ζωής. Πολλές διάσημες πιστεύουμε έχουν ένα ανεξήγητο άγχος να μας πουν πως αυτό το υπέροχο κορμί που διαθέτουν οφείλεται αποκλειστικά και μόνο στα γονίδια τους!

Τι μαρκα φορεμα φορουσε η μενεγακη σημερα

Αυτό καταλαβαίνουμε εμείς. Χρόνια ζούσαμε με την Ελένη να αφήνει μονίμως να εννοηθεί ότι δεν ξέριε τι πάει να πει γυμναστική. Ακόμα και την πολύ μικρή περίοδο που οδηγούσε από το σπίτι της στα Μελίσσια σ΄ένα γνωστό pilates στην Κηφισιά, ακόμα και τότε είχες την εντύπωση πως αν την ρωτήσεις θα σου πει, “ποιος γυμνάζεται; Εγώ;”
Τεσ πα, ασ δούμε μία από τις δίαιτες της πριν ασχοληθούμε και με την γυμναστική της Ελένης Μενεγάκη. Τη δίαιτα της παρουσιάστριας έδωσε στην δημοσιότητα ο προσωπικός της διαιτολόγος, Ηλίας Σακκάς.

Ελένη Μενεγάκη: Τα ΜΥΣΤΙΚΑ που δεν σου λέει για να ΜΗΝ....φτιάξεις το ίδιο ΚΟΡΜΙ
Ελένη Μενεγάκη: Τα ΜΥΣΤΙΚΑ που δεν σου λέει για να ΜΗΝ….φτιάξεις το ίδιο ΚΟΡΜΙ

Δες αναλυτικά τι τρώει από Δευτέρα έως Κυριακή.

ΔΕΥΤΕΡΑ

Πρωινό: 1 φλ. καφέ, 1 μπολ γιαούρτι 2% λιπαρά και βρώμη

Μεσημεριανό: 1 μικρή σαλάτα με μαρούλι και 1 κ.σ. ελαιόλαδο μαζί με 1 μπιφτέκι

Βραδινό: 1μιση φλ. σαλάτα μαρούλι με 1 κ.σ. ελαιόλαδο, 2 φέτες ψωμι του τοστ ολικής άλεσης

ΤΡΙΤΗ

Πρωινό: 1 φλ. καφέ, 2 αχλάδια και 1 χούφτα αμύγδαλα

Μεσημεριανό: 1 μικρή σαλάτα ρόκα, 1 κ.σ. ελαιόλαδο και μοσχαρίσιο φιλέτο

Βραδινό: 1μιση φλ. σαλάτα ρόκα με 1 κ.σ. ελαιόλαδο και 1 μικρό μπολ ρύζι

ΤΕΤΑΡΤΗ

Πρωινό: 1 φλ. καφέ, 1 μπολ γιαούρτι 2% λιπαρά και δημητριακά ολικής άλεσης

Μεσημεριανό: 1 μικρή σαλάτα μαρούλι με 1 κ.σ. ελαιόλαδο και 1 μερίδα ψαρονέφρι

Βραδινό: 1μιση φλ. σαλάτα μαρούλι με 1 κ.σ. ελαιόλαδο, 2 φέτες ψωμί του τοστ ολικής άλεσης

ΠΕΜΠΤΗ

Πρωινό: 1 φλ. καφέ, 2 μήλα και 1 χούφτα καρύδια

Μεσημεριανό: 1 μικρή σαλάτα λάχανο με 1 κ.σ. ελαιόλαδο, 120 γρ. φιλέτο κοτόπουλο

Βραδινό: 1μιση φλ. σαλάτα λάχανο με 1 κ.σ. ελαιόλαδο, 2 φέτες ψωμί του τοστ ολικής άλεσης

Ελένη Μενεγάκη: “…κι αν ξυπόλυτη χορεύω..”

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

Πρωινό: 1 φλ. καφέ, 1 μπολ γιαούρτι 2% λιπαρά με δημητριακά ολικής άλεσης

Μεσημεριανό: 1 μικρή σαλάτα ρόκα με 1 κ.σ. ελαιόλαδο και 1 σουβλάκι κοτόπουλο

Βραδινό: 1μιση φλ. σαλάτα ρόκα και 1 μικρό μπολ νουντλς ρυζιού

ΣΑΒΒΑΤΟ

Πρωινό: 1 φλ. καφέ, 1 μήλο και 1 χούφτα καρύδια

Μεσημεριανό: 1 μικρή σαλάτα μαρούλι με 1 κ.σ. ελαιόλαδο και 1 σουβλάκι κοτόπουλο

Βραδινό: 1μιση φλ. σαλάτα ρόκα με 1 κ.σ. ελαιόλαδο και 1 μικρό μπολ ρύζι

ΚΥΡΙΑΚΗ

Πρωινό: 1 φλ. καφέ, 1 μπολ γιαούρτι 2% λιπαρά και δημητριακά ολικής άλεσης

Μεσημεριανό: 1 μικρή σαλάτα ρόκα με 1 κ.σ. ελαιόλαδο και 1 μπιφτέκι ψητό

Βραδινό: 1μιση φλ. σαλάτα ρόκα με 1 κ.σ. ελαιόλαδο και 2 φέτες ψωμί του τοστ ολικής άλεσης

Συμπληρωματικά κάνε και μια ώρα την ημέρα κάποιο είδος γυμναστικής το οποίο μπορεί να είναι και έντονο περπάτημα.

Και φυσικά πίνε όσο περισσότερο νερό μπορείς!!

This div height required for enabling the sticky sidebar
Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :