Έλλη Στάη: «Την βρήκα μωρό στο λιμάνι…»
Η απίθανη αποκάλυψη της γνωστής παρουσιάστριας…
Το καλοκαίρι της στην Πάτμο πέρασε η Έλλη Στάη, ένα νησί που η ίδια φαίνεται πως αγαπά ιδιαίτερα. Μετά από το μαγικό ηλιοβασίλεμα που κατέγραψε με το κινητό της από ελικόπτερο και το ανάρτησε στον λογαριασμό της στο Instagram, η δημοσιογράφος προχώρησε και σε μια απρόσμενη αποκάλυψη.
Φωτογραφίζοντας ένα πανέμορφο γατάκι, η γνωστή παρουσιάστρια έγραψε: «Το γατάκι μου η Lost ?! Την βρήκα μωρό στο λιμάνι της Πάτμου ως …lost και την υιοθέτησα…»
Η Έλλη Στάη βρέθηκε το φετινό καλοκαίρι στο στόχαστρο έντονης κριτικής για τις φωτογραφίες της με τον Κυριάκο Μητσοτάκη και την Μαρέβα.
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
