Εurovision 2015: Ο Γεωργαντάς αποκάλυψε τι ψήφισε στον ελληνικό τελικό
Ο Θέμης Γεωργαντάς μίλησε ζωντανά στο Happy Day και δεν δίστασε να πει ποιο τραγούδι του άρεσε στον ελληνικό τελικό της Eurovision και μάλιστα το ψήφισε στέλνοντας μήνυμα.
Ο παρουσιαστής τόνισε ότι του άρεσε το τραγούδι της Μαρίας Έλενας Κυριάκου και έστειλε μήνυμα για να την στηρίξει!»Έστειλε μήνυμα γιατί μου άρεσε πάρα πολύ χθες… Δε περίμενα νικήτρια τη Μαρία Έλενα, περίμενα να βγει η Σάγια»!
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
