Εξιτήριο από το νοσοκομείο για τον Ανδρέα Μικρούτσικο
Εξιτήριο από το Ιπποκράτειο όπου νοσηλευόταν από τις 4 Ιανουαρίου πήρε ο Ανδρέας Μικρούτσικος, ο οποίος βρίσκεται από χθες στο σπίτι του, μετά τις δύσκολες στιγμές που πέρασε με την υγεία του.
Όπως είπε ο Βασίλης Γρηγορόπουλος στο Happy Day το πρωί της Πέμπτης, οι γιατροί του συνέστησαν να μείνει για 7 ημέρες στο σπίτι ώστε να αναρρώσει πλήρως.
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
