Hit enter after type your search item

Φαίη Σκορδά: Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ της ΗΛΙΚΙΑ και πως κατάφερε να την ΚΡΥΨΕΙ

/
/
img

Φαίη Σκορδά: Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ της ΗΛΙΚΙΑ και πως κατάφερε να την ΚΡΥΨΕΙ .Η Φαίη Σκορδά Γεννήθηκε στις 9 Φεβρουαρίου 1980 στο Κιλκίς άρα είναι 40 χρονών.

ΦΑΙΗ ΣΚΟΡΔΑ: ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ‘ΠΡΩΙΝΟ’ ΑΝΤ1

Ομώς η Φαίη Σκορδά δεν φαίνεται η ηλικία της ούτε καν στα πρώτα άντα. Η Φαίη Σκορδά με σωστή διατροφή και συστηματική ασκηση έχει καταφέρει να κρύβει την ηλικία της και να την κάνεις έφηβη.

Φαίη Σκορδά: 2013 Η επίσημη ανακοίνωση του ΑΝΤ1 για το “Πρωινό”!

Μάθε και εσυ τα μυστικά της: Πρώτα ή διατροφή

Πρωινό: Δύο φρυγανιές με ελάχιστο βούτυρο και μέλι

Δεκατιανό: Ένα φρούτο και μία μπάρα δημητριακών

Μεσημεριανό: Μία μερίδα εστιατορίου με φασολάκια μια

Μεγάλη σαλάτα και ένα μικρό κομμάτι φέτα

Απογευματινό: Ένα τοστ με γαλοπούλα και τυρί Βραδινό: Μια αραβική πίτα με ψητό κοτόπουλο και λαχανικά

Η Φαίη μετράει πάντα τις ποσότητες των φαγητών που καταναλώνει και γι’ αυτό έχει στην κουζίνα της μια ζυγαριά ακριβείας για τρόφιμα. Από τη διατροφή της απουσιάζουν τα γλυκά και τα λιπαρά τρόφιμα και έχουν αντικατασταθεί από ψητά φρούτα με μέλι ή μαύρη ζάχαρη. Αν θελήσει να αλλάξει πρωινό, προτιμά γαλακτοκομικά χαμηλών λιπαρών – γάλα ή γιαούρτι με αποξηραμένα φρούτα, όπως δαμάσκηνα και βερίκοκα.

Αν βρεθεί έξω για φαγητό, επιλέγει πιάτο με πολλά λαχανικά και λίγο λευκό κρέας.

Μία φορά την εβδομάδα συνήθως καταναλώνει μια μικρή ποσότητα άπαχου μοσχαρίσιου κρέατος, συνοδευόμενο από πράσινη σαλάτα. Φροντίζει να πίνει πολύ νερό, δεν καταναλώνει αναψυκτικά και αποφεύγει το delivery.

Η Φαίη προσέχει την διατροφή της αλλά γυμνάζεται και καθημερινά! Διαβάστε παρακάτω…

Η παρουσιάστρια μοιράστηκε με τους διαδικτυακούς της φίλους το είδος γυμναστικής που κάνει και κρατιέται σε φόρμα. Στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram ανέβασε μια φωτογραφία με την personal trainer της να κρατάει το TRX και έγραψε: «Πείτε μου τι σκέφτεται η κοπέλα… ετοιμάσου μου λέει».

Το TRX είναι ένας ανθεκτικός ιμάντας με λαβές, με τον οποίο μπορείτε να γυμνάσετε όλες τις μυϊκές σας ομάδες με μία άσκηση και ειδικά τους κοιλιακούς και τους ραχιαίους σας. Με πιο απλά λόγια, είναι ειδικά λάστιχα που κρέμονται από το ταβάνι του γυμναστηρίου και εσείς τραβάτε χρησιμοποιώντας μόνο το βάρος του σώματός σας.

Είναι, δηλαδή, ένας τύπος άσκησης που χρησιμοποιεί τη βαρύτητα και το βάρος του σώματός σας, με σκοπό να αναπτύξετε δύναμη, ισορροπία, ευλυγισία, σταθερότητα κορμού και αρθρώσεων και συντονισμό, αυξάνοντας την οστική μάζα και αποφεύγοντας κακώσεις και τραυματισμούς.

Τζένη Μπαλατσινού: Οταν ήταν ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟΣ αντιπαλος της Φαίης Σκορδά

Έχει καταπληκτικά αποτελέσματα όπως βλέπετε και από το κορμί της Φαίης Σκορδά.

Επιπλέον, η λαμπερή παρουσιάστρια, όπως έχει γράψει στο προσωπικό της blog χτίζει το σώμα της με συγκεκριμένες τροφές,τις οποίες

Αυτή είναι η λίστα με τις καλύτερες τροφές για να κάνεις κορμί «φέτες», σε συνδυασμό πάντα με τη γυμναστική.
Μπορεί να λιώνεις στο διάδρομο και το TRX, όμως αυτό δεν αρκεί… Για να δεις το σώμα σου να μεταμορφώνεται πρέπει να εντάξεις στο διαιτολόγιό σου συγκεκριμένες τροφές. Έτσι θα πετύχεις γρήγορο «χτίσιμο» μυών και όλοι θα ζηλεύουν τους καλοσχηματισμένους κοιλιακούς σου!

Η πρωτεΐνη στα αυγά έχει την υψηλότερη βιολογική αξία σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη τροφή.

Οι βιταμίνες Β12 και D αλλά και η χοληστερίνη που περιέχουν είναι απαραίτητες για τη διάσπαση του λίπους και συντελούν στην οικοδόμηση των μυών.

2. Τα αμύγδαλα έχουν βιταμίνη Ε που λειτουργεί ως αντιοξειδωτική ουσία και εμποδίζει τις ζημιές που προκαλούν οι ελεύθερες ρίζες στους μύες, ειδικά μετά από έντονη γυμναστική. Αποτέλεσμα; Επανέρχονται γρήγορα κι αρχίζουν να… φουσκώνουν!
Δείτε ακόμη: “Xάσε 8 κιλά σε 15 μέρες”! Η δίαιτα express της Κατερίνας Καινούργιου μόνο στο Youweekly.gr!

3. Ο σολομός είναι γεμάτος πρωτεΐνη υψηλής ποιότητας και ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που βοηθούν τους μύες σου να ανακάμψουν πιο γρήγορα μετά από την προπόνηση και να αναπτυχθούν.

4. Γνωρίζουμε ότι το κρέας είναι πηγή πρωτεΐνης όμως το ιδανικό είναι το μοσχαρίσιο κρέας. Περιέχει συζευγμένο λινολεϊκό οξύ (Cla), το οποίο είναι ιδανικό για να κάψεις λίπος και να κερδίσεις μυϊκή μάζα.

5. Το κινόα είναι ένας αρχαίος καρπός πολύ γνωστός για την περιεκτικότητά του σε πρωτεΐνη. Περιέχει και τα εννέα απαραίτητα αμινοξέα που βοηθούν σημαντικά στο χτίσιμο μυών.

Μην έχεις, λοιπόν, καμία αμφιβολία ότι με το σωστό συνδυασμό άσκησης και διατροφής θα κλέψεις τις εντυπώσεις!

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Pinterest

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

This div height required for enabling the sticky sidebar
Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :