Γέννησε η Δούκισσα Νομικού το δεύτερο παιδί της!
Σε πελάγη ευτυχίας πλέουν η Δούκισσα Νομικού και ο σύζυγός της, Δημήτρης Θεοδωρίδης καθώς εδώ και λίγες ώρες έγιναν γονείς για δεύτερη φορά.
Η όμορφη παρουσιάστρια και μοντέλο γέννησε το βράδυ της Πέμπτης ένα υγιέστατο κοριτσάκι, βάρους 3.130 γραμμάρια.

Την αποκάλυψη έκανε το πρωί της Παρασκευής στην έναρξη του Happy Day η Σταματίνα Τσιμτσιλή.
«Θα ξεκινήσω με μια πολύ ευχάριστη είδηση. Η Δούκισσα Νομικού χθες το βράδυ στις 10 με οξύ τοκετό έφερε στον κόσμο την κόρη της» είπε χαρακτηριστικά η παρουσιάστρια.

Το κοριτσάκι της Δούκισσας Νομικού και του Δημήτρη Θεοδωρίδη θα πάρει το όνομα Αναστασία.
Δείτε το χαρακτηριστικό απόσπασμα…
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
