Γιώργος Λιάγκας: «Έχω τσατιστεί πάρα πολύ σε προσωπικό επίπεδο!…»
Για το Voice μίλησαν στο “Πρωινό” του ΑΝΤ1, με τον Γιώργο Λιάγκα να εκδηλώνει τον εκνευρισμό του.
«Εγώ έχω τσατιστεί πάρα πολύ σε προσωπικό επίπεδο και ξέρετε, δεν το είχα πει τόσο καιρό, ότι πέρυσι είχα κάνει και κάτι, τελοσπάντων, δεν έχει σημασία για να προχωρήσει… Κάνει τη μία βλακεία μετά την άλλη αυτό το παιδί…» είπε ο παρουσιαστής.
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
