GNTM: Αντέδρασαν στα σχόλια της Εύης Ιωαννίδου! «Τη σκύλα! Τι κακίες ρε μαλ…α!»
Στην πρώτη αποχώρηση, η Ειρήνη Ερμίδου είχε γίνει έξαλλη και με τις τρεις! Σήμερα, συνέβη, πάλι το ίδιο, όταν της ανέφεραν πως η Εύη Ιωαννίδου σχολίαζε την Έλντα.
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
