ΤV νέα

GNTM: Πρώην κριτής έφυγε από την Ελλάδα και ζει μόνιμα στο Manhattan

Άραγε, πού χάθηκε;  Αυτή η ερώτηση έπαιξε πολύ τα τελευταία χρόνια στον κύκλο όσων ασχολούνται με τη μόδα στην Ελλάδα.

Από το 2012 έως σήμερα, λοιπόν, ζει και εργάζεται στην Αμερική.

Έμεινε για έναν χρόνο στο Los Angeles και στη συνέχεια μετακόμισε στη Νέα Υόρκη. Μένει πλέον στο κέντρο του Μanhattan και κατάφερε σχετικά γρήγορα να δημιουργήσει δικό του ατελιέ εκεί, ντύνοντας διασημότητες που όλοι οι σχεδιαστές θα ήθελαν να φορέσουν κάτι από τη συλλογή τους.

Υπήρξε κριτής στο GNTM και παρακάτω θα μάθετε τα πάντα για τη ζωή του σήμερα.

Πως θα περιέγραφες τη ζωή σου σήμερα;

«Είναι πολύ κοντά σε αυτό που είχα ονειρευτεί. Κάνω αυτό που μου αρέσει, σε μια συναρπαστική πόλη. Νιώθω πολύ παραγωγικός και απίστευτα ελεύθερος. Ως άνθρωπος, δεν μου αρέσει να είμαι μόνιμα σε ένα μέρος και να νιώθω στασιμότητα και επανάληψη.

Μου αρέσει η εξέλιξη και δεν φοβάμαι την αλλαγή. Αυτήν τη στιγμή νιώθω ότι όλο αυτό που έχω δημιουργήσει έχει ακριβώς αυτά τα χαρακτηριστικά. Ζω στο Manhattan ασχολούμαι με τη δουλειά μου, το σχέδιο μόδας και συνεργάζομαι με άλλους designers και με τα μεγαλύτερα fashion brands».

Όπως;

«Δεν μπορώ να πω τα πάντα, γιατί υπάρχουν συμβόλαια και ρήτρες στην Αμερική που δεν επιτρέπουν να δίνω πληροφορίες. Μπορώ να πω όμως ότι συνεργάζομαι με τον Tom Ford τον Tommy Hilfiger τα brands CΟΑCΗ και Victoria’s Secret και πρόσφατα με τα ΖΑRΑ, την Chloe Paris και τον Hermes για την αντρική συλλογή».

Απομυθοποίησες τη βιομηχανία τη μόδας τώρα που είσαι τόσο μέσα σε αυτήν;

«Την είχα απομυθοποιήσει πριν να φύγω από την Ελλάδα».

Γιατί έφυγες από την Ελλάδα, τη στιγμή μάλιστα που είχες καταφέρει να δημιουργήσεις ένα γνωστό brand;

«Το να φύγω από την Ελλάδα ήταν ένα πλάνο που είχα πάντα στο μυαλό μου. Και μάλιστα αναρωτιέμαι “πώς δεν το έκανα νωρίτερα”».

Θεωρείς, δηλαδή, ότι έχανες τον χρόνο σου εδώ;

«Δεν θεωρώ ότι έχω χάσει κάτι. Ή τουλάχιστον δεν το σκέφτομαι έτσι. Απλώς νομίζω ότι θα μπορούσα να έχω φύγει όταν ολοκληρώθηκε αυτό που είχα να αποκομίσω. Δεν το έκανα, γιατί δε φαντάστηκα ποτέ ότι η Ελλάδα θα είχε αυτήν την εξέλιξη. Πίστευα στη χώρα μου και ήθελα να συμβάλω στην εξέλιξη της με το όποιο έργο μου. Ήμουν ίσως πολύ ρομαντικός. Ήρθε, όμως, μια στιγμή που αποφάσισα να τα σταματήσω όλα και να φύγω. Το έκανα χωρίς κανέναν απολύτως ενδοιασμό».

Δεν υπήρξε κάποιος που να σου είπε να μη φύγεις;

«Ναι, όλος ο κόσμος μου έλεγε να μη φύγω. Αν πάρω όμως την απόφαση μου, δεν ακούω κανέναν. Δεν μπορώ να με φανταστώ σε μια κατάσταση που είναι στάσιμη και επαναλαμβανόμενη. Αυτό ισχύει και τώρα στη ζωή μου. Αν αποφασίσω να γίνω ξαφνικά ρεσεψιονίστ στην Ταϊλάνδη, θα το κάνω, δεν έχω πρόβλημα».

Φαντάζομαι οι δουλειές σου στην Αμερική δεν έχουν καμία σχέση με αυτές στην Ελλάδα.

«Πράγματι, καμία σχέση. Κατ αρχάς, υπάρχει εντελώς διαφορετική αντιμετώπιση της δουλειάς μου στην Αμερική, και από μένα και από τους πελάτες μου. Τα πράγματα είναι όλα έτοιμα στην ώρα τους. Δεν υπάρχουν καθυστερήσεις. Για να ζεις και να επιβιώνεις στον χώρο της μόδας στη Νέα Υόρκη, θα πρέπει να είσαι top σε αυτό που κάνεις και άψογος επαγγελματίας. Διαφορετικά, υπάρχουν άλλοι που είναι αμέσως διαθέσιμοι προς αντικατάσταση σου. Κάτι που πολλοί Έλληνες που έρχονται εδώ, δυστυχώς, δεν αντιλαμβάνονται εγκαίρως. Για κάτι που είμαι πολύ περήφανος είναι ότι βρέθηκα σε ένα περιβάλλον που δεν γνώριζα κανέναν, δεν είχα καμία επαφή με τη βιομηχανία της μόδας, και αυτήν τη στιγμή έχω δημιουργήσει ένα αξιοσέβαστο και πιστό πελατολόγιο, μέσω του οποίου προσφέρω ευκαιρίες και σε άλλα ταλέντα».

Τι δεν σου άρεσε στον τρόπο που δούλευες στην Ελλάδα;

«Τις δεκαετίες των “90s και “00s, δεν υπήρχαν ρούχα Ελλήνων σχεδιαστών στα καταστήματα. Η αγορά δεν ήταν διατεθειμένη να αγοράσει pret-a-porter με ελληνική υπογραφή και made in Greece.

Υπήρχε απίστευτη ξενομανία. Στην πορεία των χρόνων, όλες οι απόπειρες οργανώσεων μόδας, ακόμη και ο Σύλλογος Σχεδιαστών ως πλατφόρμα προώθησης της εγχώριας μόδας, αποδείχτηκαν μάταιες σε μια τόσο μικρή αγορά, με προβλήματα αποδοχής και συνεννόησης και με ενέργειες που αποσκοπούσαν στο εφήμερο κέρδος.

Τα πηγαδάκια, οι κλίκες και οι ίντριγκες ήταν φαινόμενα που επικρατούσαν απροκάλυπτα, αλλά υπήρχαν και πολλά άλλα θέματα, σχετικά με την παραγωγή και τη συνέπεια. Η μόδα δεν είναι μόνο τέχνη, οφείλει να είναι μια σωστά δομημένη και κερδοφόρα επιχείρηση».

Από την Ελλάδα τι σου λείπει;

«Οι φίλοι μου, κατ” αρχάς, η επικοινωνία που έχω μαζί τους. Όλο το χιούμορ που έχουμε μεταξύ μας, που δεν μεταφράζεται σε καμία γλώσσα και δεν εξηγείται. Κάποιες φορές μου λείπει και η ενέργεια που έχει η Αθήνα ως πόλη. Έχει μια ηρεμία, αλλά και μια ζωντάνια παράλληλα, τελείως διαφορετική από αυτή της Νέας Υόρκης».

Παρακολουθείς τι συμβαίνει στην Ελλάδα;

«Όχι».

Από επιλογή;

«Έχω τόσα πράγματα να κάνω καθημερινά με τεράστια ευθύνη που δεν έχω χρόνο να παρακολουθήσω. Αυτό που είδα στην Αθήνα έπειτα από τέσσερα χρόνια που είχα να έρθω, και με χαροποίησε είναι ότι υπήρχε μια πιο αισιόδοξη ενέργεια. Είδα καινούργιους χώρους, καινούργια project. Την προηγούμενη φορά που είχα επισκεφθεί την Αθήνα, ήταν πολύ φλιβερή η εικόνα που είχα δει».

Επέστρεψε στην τηλεόραση και το next top model, στο οποίο στο παρελθόν ήσουν κριτής. Ούτε αυτό το είδες;

«Το είδα. Ξαφνικά, λαμβάνω δεκάδες μηνύματα: «Μας λείπεις, χωρίς εσένα δεν είναι το ίδιο» και άλλα τέτοια. Άσε που λείπεις, χωρίς εσένα δεν είναι το ίδιο» και άλλα τέτοια. Άσε που κάποια με συγκίνησαν. Παρακολούθησα το επεισόδιο με το video clip της αγαπημένης μου Ξένιας Γκάλη που φορούσε ρούχο μου.

Αλλά μιλάμε πια για άλλη γενιά, με διαφορετικά πρότυπα, άλλες αντιλήψεις και εντελώς διαφορετική ατμόσφαιρα στην επιτροπή σε σχέση με εμάς. Τώρα υπάρχει παντογνωσία. Βγήκαν πολύ σοβαροί και στριμμένοι οι νέοι κριτές, νομίζω, αν και δεν είδα πώς εξελίχθηκαν μέχρι το τέλος της περσινής σεζόν. Ωστόσο, λάτρεψα τη Γενεβιέβη που είναι τόσο αυθεντική. Τη γνωρίζω από πολύ μικρή, όταν πρωτοξεκίνησε ως βοηθός του Νικόλα Γεωργίου. Παρ” όλα αυτό να τους πω από εδώ ότι, «Βίκυ, Άγγελε και Δημήτρη, σας στέλνω πολλά φιλιά και δηλώνω ότι εξακολουθώ να έχω υπάρξει αυστηρότερος και πιο κακός απ” όλους σας».

Τι θυμάσαι από τη δική σου συμμετοχή σε αυτό το project;

«Πέρασα πάρα πολύ καλά, ήταν μια ωραία εμπειρία, κάτι καινούργιο τότε, διαφορετικό στην τηλεόραση. Έχω ωραίες αναμνήσεις. Με τη Βίκυ Καγιά και την Τζένη Μπαλατσινού κάναμε σαν συμμαθητές στο ίδιο θρανίο. Ειδικά με την Τζένη, ανταλλάσσαμε χαρτάκια, ατακούλες, είχαμε γελάσει πάρα πολύ, αλλά τη δεύτερη σεζόν μας χωρίσανε και είχα δίπλα μου τον Χάρη Χριστόπουλο not fun» είπε στο down town.

Δείτε ποιος είναι στη gallery που ακολουθεί:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Back to top button
Close