GNTM-Spoiler: Αυτές είναι οι δύο διαγωνιζόμενες που αποχωρούν την επόμενη εβδομάδα
Το πρωί της Πέμπτης, στην εκπομπή «Μεσημέρι με τον Γιώργο Λιάγκα» έκαναν μία αποκάλυψη για τα επόμενα επεισόδια που θα παρακολουθήσουμε στο GNTM.
«Τη Δευτέρα φεύγει η Σπυρούλα Κάιζερ, η δοκιμασία θα είναι σε ένα πολυκατάστημα δεν τα καταφέρνει και φεύγει! Την Τρίτη, μπαίνουν μέσα στο σπίτι influencers και φεύγει η Μαρίνα Γεωργίου», είπε χαρακτηριστικά η Κλεοπάτρα Πατλάκη.
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
