H Δίαιτα – ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΡΙΟ! Δώσε ύψος, πάρε κιλά, είναι τέλεια η Σκορδά

Συμβαίνει όσο κι αν δεν το πιστεύεις. Έχει να κάνει με την ποσότητα.

Η Φαίη Σκορδά κάνει στάση και στο φούρνο της γειτονιάς. “Χτυπάει” ένα σάντουιτς όταν πεινάσει. Το κάνει χωρίς τύψεις. Αυτό το καλλίγραμμο σώμα, έχει σαν βάση τα γονίδια, το μπαλλέτο σε μικρή ηλικία και την πειθαρχία. Η Φαίη τα τρώει όλα αλλά σε τέτοιες ποσότητες, που δεν υπάρχει περίπτωση να χαλάσει τη γραμμή της! Απαναντίας για τους περισσότερους από μας, μόνο η σκέψη να φάμε τόσο λίγο, αποτελεί βασανιστήριο.

Η Φαίη Σκορδά μπορεί να έχει ένα καλλίγραμμο σώμα, αλλά ως γυναίκα μπορεί να πάρει κάνα δυο κιλάκια και έτσι κάνει διατροφή για να τα χάσει.

Η δίαιτα σύμφωνα με το Λοιπόν είναι:

Πρωινό: Δύο φρυγανιές με ελάχιστο βούτυρο και μέλι

Δεκατιανό: Ένα φρούτο και μία μπάρα δημητριακών

Μεσημεριανό: Μία μερίδα εστιατορίου μαγειρευτό φαγητό όπως φασολάκια, μια μεγάλη σαλάτα και  ένα μικρό κομμάτι φέτα

Απογευματινό: Ένα τοστ με γαλοπούλα και τυρί.

Βραδινό: Μια αραβική πίτα με ψητό κοτόπουλο και λαχανικά

Η Φαίη μετράει πάντα τις ποσότητες των φαγητών που καταναλώνει και γι’ αυτό έχει στην κουζίνα της μια ζυγαριά ακριβείας για τρόφιμα. Από τη διατροφή της απουσιάζουν τα γλυκά και τα λιπαρά τρόφιμα και έχουν αντικατασταθεί από ψητά φρούτα με μέλι ή μαύρη ζάχαρη.  Αν θελήσει να αλλάξει πρωινό, προτιμά γαλακτοκομικά χαμηλών λιπαρών – γάλα ή γιαούρτι με αποξηραμένα φρούτα, όπως δαμάσκηνα και βερίκοκα.

Αν βρεθεί έξω για φαγητό, επιλέγει πιάτο με πολλά λαχανικά και λίγο λευκό κρέας.

Μία φορά την εβδομάδα συνήθως καταναλώνει μια μικρή ποσότητα άπαχου μοσχαρίσιου κρέατος, συνοδευόμενο από πράσινη σαλάτα. Φροντίζει να πίνει πολύ νερό, δεν καταναλώνει αναψυκτικά και αποφεύγει το delivery.

 

Slide Up
x

Related Articles