H Ελένη Φουρέιρα μετά τον καβγά με το Μποτία…ή έτσι μας φαίνεται;
H Ελένη Φουρέιρα μετά τον καβγά με το Μποτία…ή έτσι μας φαίνεται;Ας μελετήσουμε μαζί εκείνο που δείχνει καθαρά η φωτογραφία. Η Ελένη Φορείρα έχει βγει στο δρόμο και δεν περιμένει το Αλμπέρτο. Βασικά το ύφος της και το σώμα της έχουν μια τα΄ση φυγής και μια έκφραση θυμού. Με π΄ροσχημα ότι κρατά τα κλειδιά του αυτοκινήτου, προχωρά και πίσω δεν κιτά. Προσέξτε όμως τα σφιγμένα χείλη της και τη ματιά της. Πίσω της ο ποδοσφαιριστής περπατά απφασισμένος να μη μιλήσει πρώτος με αφορμή το…κινητό του. Δηλαδή υπάρχει κι ένα όριο στο πόσο βουτάμε στο κινητό. Έτσι δεν είναι; Τουλάχιστον να βγουμε από την πόρτα να ελέγχουμε που πατάμε…
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
