H Kατερίνα Καινούργιου παραδέχεται: "Εγώ φταίω. Εγώ επέτρεψα να γίνει…"
Συνέντευξη στο ΤV Zάπινγκ παραχώρησε η Κατερίνα Καινούργιου κάνοντας την αυτοκριτική της.
Η Κατερίνα Καινούργιου δήλωσε μεταξύ άλλων: «Αγαπώ την ανασφάλεια μου, όχι μόνο την εξωτερική, έχω παλέψει με αυτή. Στο παρελθόν την είχα σε υπερβολικό βαθμό και μου έβγαινε έντονα. Τώρα νομίζω πως την έχω τιθασεύσει. Μεγαλώνοντας αγαπάμε περισσότερο τις ατέλειές μας. Ένα κομμάτι της ανασφάλειας μου, όμως, θέλω να το διατηρήσω γιατί αυτό με κρατάει ταπεινή και προσγειωμένη. Δεν επιθυμώ ποτέ να ξεφύγω και να έχω μεγάλη ιδέα για τον εαυτό μου. Μου αρέσουν οι άνθρωποι που έχουν μια συστολή. Δεν θα κατηγορήσω κανέναν. Όποιος με κανιβάλισε, κανιβάλισε πρώτος τον εαυτό του. Εγώ φταίω γιατί εγώ επέτρεψα να γίνει, ίσως επειδή αυτό πρόβαλα λόγω της ανασφάλειάς μου».
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
