Hit enter after type your search item

 

Το ίδιο δύσκολος αποδείχτηκα και ο Μάιος για τον σουηδικό κολοσσό ένδυσης H&M, παρά τη σταδιακή άρση των υποχρεωτικών lockdown. Κι αυτό γιατί η καταβαράθρωση των πωλήσεων συνεχίστηκε και έφτασε στο -30% ενώ αντίστοιχη υποχώρηση εμφάνισε και ο τζίρος του το διάστημα 1η έως 13 Ιουνίου.

Συνολικά στο εξάμηνο (1η Δεκεμβρίου 2019-31 Μαΐου 2020) οι πωλήσεις της H&M ;exoyn υποχωρήσουν στις 28,664 δισ. σουηδικές κορώνες έναντι 57,47 δισ. σουηδικές κορώνες το αντίστοιχο διάστημα έναν χρόνο πριν.  

Σε μια προσπάθεια να περιορίσει τις απώλειες, ο σουηδικός όμιλος, -900 καταστήματα του οποίου παγκοσμίως παραμένουν κλειστά-, προωθεί τη δημιουργία 165 νέων καταστημάτων κλείνοντας παράλληλα 130 υφιστάμενα σημεία και αλλάζει το επενδυτικό του πλάνο. 

Aναπόφευκτα πλέον ρίχνει το βάρος του στην ανάπτυξη των διαδικτυακών του πωλήσεων οι οποίες εμφάνισαν το α’ εξάμηνο αύξηση πωλήσεων 30% και μειώνει τις προγραμματισμένες επενδυτικές δαπάνες στα 5 δισ. σουηδικές κορώνες, από 8,5 δισ. κορώνες που ήταν στον αρχικό σχέδιο, οι οποίες είναι 50% λιγότερες σε σχέση με το 2019.

Ήδη το γκρουπ λάνσαρε το ηλεκτρονικό κατάστημα της φίρμας Monki (νεανική ένδυση για άνδρες και γυναίκες) σε Ελλάδα και Κύπρο, ενώ ετοιμάζεται για το λανσάρισμα e-shops και για τις φίρμες COS, Arket και Otherstories μέσα στο 2020 τα οποία θα είναι διαθέσιμα εντός του έτους στην ελληνική αγορά.

Μέσω της κίνησης αυτής η H&M προσπαθεί να αντισταθμίσει τις απώλειες του δικτύου των 35 φυσικών καταστημάτων σε 15 πόλεις που διατηρεί στη χώρα. Στην τελευταία οικονομική χρήση (Δεκέμβριος 2018 – Νοέμβριος 2019) η H&M στην Ελλάδα εμφάνισε πωλήσεις 176,69 εκατ. ευρώ από 162,42 εκατ. ευρώ.

This div height required for enabling the sticky sidebar