Η χήρα του δολοφονημένου καρδιολόγου στο «Μαζί σου» λίγες ώρες πριν την καταδίκη της σε ισόβια
Η 39χρονη χήρα μίλησε αποκλειστικά στην κάμερα της εκπομπής «Μαζί σου» και τον Αλέξανδρο Γύγο, λίγες ώρες πριν την καταδίκη της. «Οι στιγμές μέσα στη φυλακή ήταν πολύ δύσκολες. Ένιωσα αδικημένη. Το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν το παιδί μου, ο άντρας μου και η οικογένειά μου. Δεν έχω καμία σχέση με το συμβάν. Αισθάνομαι αδικημένη, πάρα πολύ. Οι μέρες μέσα στη φυλακή περνούσαν δύσκολα… Με τη βοήθεια παιδοψυχολόγου είπαμε στο παιδί τι συνέβη. Στην αρχή του είπαμε ότι είχε ένα τροχαίο και στη συνέχεια του είπαμε την αλήθεια μέχρι ένα σημείο… Όταν βγήκα από τη φυλακή και είδα ξανά το παιδί μου ένιωσα χαρά. Είμαστε συνέχεια μαζί. Τον σκέφτεται τον πατέρα του. Πηγαίνουμε μαζί στο νεκροταφείο, πολύ συχνά. Πιστεύω στην ελληνική δικαιοσύνη και περιμένω την αθώωσή μου…», είπε μεταξύ άλλων.
Δες το βίντεο που ακολουθεί:
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
