Η Ελένη Μενεγάκη με το μωρό στην αγκαλιά της! Είδε παπαράτσι και πόζαρε!!!
Λίγα μέτρα απόσταση. Είμασταν στο γνωστό εκκλησάκι στα Άχλα. Η Ελένη όπως καταλαβαίνετε, μια αναπνοή απόσταση. Πήρε το παιδί μιας τουρίστριας Μέσα στην γλύκα. Πόσο της πάνε τα μωρά!
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
