Η φωτογραφία από την κυριακάτικη βόλτα με την κόρη της
Την πιο ευτυχισμένη περίοδο της ζωής της βιώνει η Χριστίνα Ψάλτη, καθώς εδώ και λίγους μήνες έχει έρθει στον κόσμο το πρώτο της παιδάκι, ένα πανέμορφο κοριτσάκι.
Το πρωί της Κυριακής ωστόσο, η Χριστίνα Ψάλτη θέλησε να μοιραστεί με τους διαδικτυακούς της φίλους στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram μια τρυφερή φωτογραφία από την κυριακάτικη βόλτα με την κόρη της.Συγκεκριμένα, μαμά και κόρη αποφάσισαν να εκμεταλλευτούν τον καλό καιρό και να απολαύσουν τη βόλτα τους.
«Καλή και ευλογημένη Κυριακή σε όλους», έγραψε στη φωτογραφία που δημοσίευσε η Χριστίνα Ψάλτη.
Δείτε την φωτογραφία που ακολουθεί
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
