Η Μαρτίνα Χαφιιτσουκ αποχώρησε οικειοθελώς από το GNTM
Εκτός GNTM βρίσκεται από χθες η Μαρτίνα Χάφιτσουκ, η οποία αποφάσισε να αποχωρήσει οικειοθελώς από το Greece’s Next Top Model, ύστερα από την αποχώρηση της Σουζάνας Κουόλ.
Το νεαρό μοντέλο, μετά από επικοινωνία που είχε με τον σύντροφο της και αφού της ξεκαθάρισε πως κάτι σοβαρό συμβαίνει και δεν είναι θέμα ζήλειας αποφάσισε να αποχωρήσει προκειμένου να βρεθεί δίπλα στην οικογένειά της και να τη στηρίξει.

Δείτε στο παρακάτω απόσπασμα πως αντέδρασαν οι υπόλοιπες παίκτριες:
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
