Η νέα μεγάλη απόφαση του σούπερ μάρκετ με το sklavenitis.gr

Η νέα μεγάλη απόφαση του σούπερ μάρκετ με το sklavenitis.gr

Μια μεγάλη απόφαση έλαβε το γνωστό σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης για το sklavenitis.gr. Δείτε τις τελευταίες εξελίξεις και τις αλλαγές που έρχονται μέσα στο 2020.
Μια νέα κίνηση ετοιμάζεται να κάνει το σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης μέσα στη χρονιά στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου.Συγκεκριμένα, μέσα στο 2020 αναμένεται να λειτουργήσει το e-shop της Σκλαβενίτης, σύμφωνα με πληροφορίες του ηλεκτρονικού newsletter και τον κλάδο, FnB Daily. Το sklavenitis.gr, το οποίο εδώ και πολλά χρόνια παραμένει υπό κατασκευή, θα υποκαταστήσει το ηλεκτρονικό κατάστημα caremarket, το οποίο και έχει εξαγοραστεί από την Υoda τον περασμένο Ιανουάριο.«Αναμένεται η εναρμόνιση της caremarket με την πολιτική της Σκλαβενίτη», σημειώνουν πηγές της Σκλαβενίτης και προσθέτουν πως «αυτή αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο 2020».Σημειώνεται πως η εταιρεία θα απορροφήσει το σύνολο των 50 εργαζομένων της caremarket και μακροπρόθεσμα σχεδιάζει να ενισχύσει τις υπηρεσίες logistics της πλατφόρμας, δημιουργώντας περαιτέρω σημεία διανομής των προϊόντων για τις ηλεκτρονικές αγορές.Ακόμη, ο Σκλαβενίτης μέσα στους μήνες του κορονοϊού προχώρησε σε συνεργασία με στόχο την διανομή βασικών προϊόντων διατροφής και οικιακής χρήσης με το γνωστό e-food.gr.Γαλαξίας: Η μεγάλη απόφαση μετά από 49 χρόνιαΤαυτόχρονα, σε νέες κινήσεις προχωρά η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Γαλαξίας. Το πρώτο βήμα είναι η δημιουργία της delivery υπηρεσίας, με τις παραγγελίες να γίνονται τηλεφωνικά. Αξίζει να σημειωθεί ότι μετά και από την είσοδο της Γαλαξίας στην αγορά του delivery έχουν εισέλθει με τον ένα ή τον άλλο τρόπο όλοι οι μεγάλοι παίκτες με εξαίρεση την Lidl.Παράλληλα η Γαλαξίας προχωρά στην σταδιακή ανακαίνιση του συνόλου του δικτύου της και σε εγκατάσταση έξι βασικών πυλώνων τροφίμωνΌπως αναφέρει η εταιρεία σε ανακοίνωση της οι νέες καινοτομίες στην εξυπηρέτηση των πελατών τις οποίες ανακοινώνουν τα Σούπερ Μάρκετ Γαλαξίας, γίνονται με σκοπό την ακόμα πιο ευχάριστη εμπειρία των καταναλωτών στα καταστήματα μαζί με την αύξηση του νεανικού κοινού στη καταναλωτική του βάση, ενώ σύντομα θα προχωρήσουν στη δημιουργία e-shop και ηλεκτρονικού φυλλαδίου.Υπενθυμίζεται ότι οι νέες πρωτοβουλίες των Σούπερ Μάρκετ Γαλαξίας, αποτελούν τη συνέχεια των καινοτομιών όπως της προσωποποιημένης κάρτας πιστότητας, που την εμπιστεύθηκαν οι καταναλωτές και στηρίζεται στην χρήση της τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ) με εξατομικευμένες προσφορές.Ο Διευθύνων Σύμβουλος κύριος Πουρσανίδης Παναγιώτης, δήλωσε σχετικά: «Η ΠΕΝΤΕ Α.Ε. συνεχίζει σταθερά το αναπτυξιακό της πλάνο, ανταποκρινόμενη στις διαρκώς μεταβαλλόμενες καταναλωτικές συνήθειες και στοχεύοντας με την ίδια συνέπεια και συνέχεια στην κάλυψη των αναγκών των πελατών της. Δέσμευσή μας είναι να διευρύνουμε συνεχώς τις δυνατότητες που έχουν οι πελάτες μας εντός των καταστημάτων μας, αλλά και τη συνολική αγοραστική εμπειρία που παρέχουν τα Σούπερ Μάρκετ Γαλαξίας, με γνώμονα πάντα την ποιότητα και τις χαμηλές τιμές».Επίσης, το προσεχές χρονικό διάστημα και έως το τέλος του 2020, αναμένεται να λειτουργήσουν και δύο ακόμη καινούργια ιδιόκτητα καταστήματα Γαλαξίας, ένα στο Ξυλόκαστρο και ένα στην Πάτρα, με το πρώτο να αναμένεται να κάνει εγκαίνια στο τέλος Ιουλίου.

Γράψτε ένα σχόλιο