Η Όλγα Τρέμη το παραδέχεται: “Με το Νίκο Ευαγγελάτο δεν…”
Συνέντευξη στο ένθετο “Real life” στην εφημερίδα “Real news”, έδωσε η Όλγα Τρέμη και εκτός των άλλων μίλησε για την έλευση του Νίκου Ευαγγελάτου στο Δελτίου και για την επιρροή εξ αιτίας αυτού στο αποτέλεσμα.
Πιο Αναλυτικά, η κεντρική παρουσιάστρια του Δελτίου Ειδήσεων του Mega, μετά από σχετική ερώτηση απάντησε: «Δεν έχουμε δέσει ακόμα. Η οικειότητα δεν υπάρχει ακόμα. Άμα δέσουμε ως ομάδα, θα γίνει πιο διαδραστικό. Νομίζω ότι αυτό είναι ένα από τα ζητούμενα. Θα έρθει με τον χρόνο…».
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
