Hit enter after type your search item

Η Σκορδά η ΔΙΑΤΡΟΦΗ, η ΔΙΑΙΤΑ και οι… ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ με το μανταρίνι

img

Είναι μία από τις πιο καλλίγραμμες παρουσιάστριες της ελληνικής τηλεόρασης και αυτό άλλωστε αποδεικνύεται και στο γυαλί.

Η Φαίη Σκορδά έχει κατορθώσει τόσα χρόνια να διατηρήσει την εντυπωσιακή σιλουέτα της και να «χτίσει» ένα αδύνατο και γυμνασμένο κορμί.

Ωστόσο αυτό δεν σημαίνει πως δεν έχει κάνει κάποιες «θυσίες» για να διατηρηθεί στα κιλά της.

 

Μπορεί να έχει αποκτήσει δυο παιδιά όμως το κορμί της παραμένει σε φόρμα. Πώς; Αυτή είναι η δίαιτα που ακολουθεί!

Πρωινό: Δύο φρυγανιές με ελάχιστο βούτυρο και μέλι
Δεκατιανό: Ένα φρούτο και μία μπάρα δημητριακών
Μεσημεριανό: Μία μερίδα εστιατορίου μαγειρευτό φαγητό όπω3 φασολάκια, μια μεγάλη σαλάτα και ένα μικρό κομμάτι φέτα
Απογευματινό: Ένα τοστ με γαλοπούλα και τυρί
Βραδινό: Μια αραβική πίτα με ψητό κοτόπουλο και λαχανικά

Η Φαίη μετράει πάντα τις ποσότητες των φαγητών που καταναλώνει και γι’ αυτό έχει στην κουζίνα της μια ζυγαριά ακριβείας για τρόφιμα. Από τη διατροφή της απουσιάζουν τα γλυκά και τα λιπαρά τρόφιμα και έχουν αντικατασταθεί από ψητά φρούτα με μέλι ή μαύρη ζάχαρη.

Σύμφωνα, λοιπόν, με το δημοσίευμα, η Φαίη Σκορδά έχει ξεκινήσει διατροφή λόγω καλοκαιριού και το πρόγραμμά της είναι αρκετά αυστηρό.

Το πρόγραμμα διατροφής της Φαίης Σκορδά:
Πρωινό: Καφές & βραστό αβγό με αλάτι και πιπέρι.
Μεσημεριανό: Φιλέτο με ώριμο αβοκάντο, με λάδι και αλάτι.
Βραδινό: Κοτόπουλο στη σχάρα με βραστά καρότα και σπαράγγια, με λάδι, λεμόνι και αλάτι.

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Pinterest

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

This div height required for enabling the sticky sidebar
Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :