Η Τζέσυ Παπουτσή για την περιπέτεια υγείας της: “Έκανα το σταυρό μου και είπα…”
Είναι συνώνυμο της αισιοδοξίας και του γέλιου και επιτυχημένη κωμική ηθοποιός. Ο λόγος για τη Τζέσυ Παπουτσή, η οποία βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή Πρωινό mou και εξομολογήθηκε την περιπέτεια της υγείας της στη Φαίη και τον Γιώργο. Η γνωστή ηθοποιός είπε χαρακτηριστικά: “Έκανα τον σταυρό μου και είπα:”Θεέ μου αν θέλεις να γυρίσω, ας γυρίσω…αν δεν θέλεις ας μην γυρίσω”.
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
