ΤV νέα

Η Τζίνα Γαβαλά αποκαλύπτει για τον άνθρωπο της τηλεόρασης που την έστειλε στο νοσοκομείο…

«Έφτασε λοιπόν μια μέρα που δεν μπορούσα να καταπιώ άλλα. Έφτασε μια μέρα που όλα όσα είχα ζήσει έφευγαν από το στόμα μου σαν ρουκέτες στον κάδο απορριμμάτων που υπήρχε μέσα στο μοντάζ…».

Η Σάσα Σταμάτη ξέσπασε το μεσημέρι του Σαββάτου στον αέρα του Ooh la la, όταν αναφέρθηκε στην καλή της φίλη και δημοσιογράφο Τζίνα Γαβαλά, που οδηγήθηκε στο νοσοκομείο με νευρικό κλονισμό από άνθρωπο της τηλεόρασης που όπως είπε η παρουσιάστρια στο instagram «διδάσκει» πως θα πρέπει να συμπεριφερόμαστε…

«Ελπίζω κάποια στιγμή η Τζίνα να μιλήσει για αυτό το πράγμα!», ανέφερε εκνευρισμένη η Σάσα Σταμάτη στον αέρα της εκπομπής και σήμερα, λοιπόν, η Τζίνα Γαβαλά μίλησε. Η δημοσιογράφος έκανε μια μακροσκελή ανάρτηση στην ιστοσελίδα “geniusmom.gr”, όπου αναφέρθηκε στο συγκεκριμένο περιστατικό.

Διαβάστε ολόκληρο το κείμενο της Τζίνας Γαβαλά…

«Το ήθος πάνω από όλα

Οταν έγινα μαμά, δούλευα στο Mega. Είχα αορίστου χρόνου σύμβαση, ήμουν σε μια συγκεκριμένη εκπομπή, ήξεραν όλοι τι μπορώ να κάνω, τι δεν μπορώ, ένιωθα περήφανη για το μέσο στο οποίο ήμουν, το class του, το αποτέλεσμα της δουλειάς μου, τους ανθρώπους με τους οποίους συνεργαζόμουν. Οπως όλοι γνωρίζουν, την άνοιξη του 2016 οι εκπομπές του μεγαλύτερου καναλιού της χώρας έπαψαν να προβάλλονται και ακριβώς με αυτό το πολύ σημαντικό ‘τέλος’ συνέπεσε και το τέλος του γάμου μου και της 10χρονης σχέσης μου με τον μπαμπά των παιδιών μου.

Ηταν μια πολύ δύσκολη περίοδος στη ζωή μου, αφού έπρεπε να πατήσω στα πόδια μου σε κάθε επίπεδο, με δύο μωρά παιδιά που με είχαν απόλυτη ανάγκη. Αν εγώ δεν ήμουν καλά, δεν θα ήταν ούτε εκείνα. Έπρεπε λοιπόν να είμαι καλά. Επιβαλλόταν. Σε αυτό το ‘καλά’ εντασσόταν προφανώς και το οικονομικό σκέλος. Έπρεπε να βρω δουλειά, έπρεπε να έχω χρήματα. Σε μια αβεβαιότητα για το τι θα γίνει με το κανάλι, άρχισα να παίρνω κάποια τηλέφωνα, να κάνω ραντεβού, να δω τι θα κάνω. Με μεγάλη θλίψη μάθαινα εκ των υστέρων ότι κάποιοι δεν με επέλεγαν «γιατί ήμουν μαμά». Με τα ωράρια της τηλεόρασης, είναι δύσκολο να ανταπεξέλθει –λέει- μια μαμά. Δεν θα διαφωνήσω, αφού το ιδανικό για μια μαμά είναι να έχει μια δουλειά με ωράριο. Οταν όμως έχεις ανάγκη, δεν έχεις επιλογή.

Κάπως έτσι, βρήκα μια τέτοια δουλειά. Καθόλου ιδανική σε τίποτα. Μόνο κάποια μέλη από την μπροστινή ομάδα που εκτιμούσα και μια φίλη που δούλευε πίσω από τις κάμερες ήταν τα θετικά στοιχεία της θέσης μου. Ωράρια, μισθός, αρμοδιότητες και κλίμα πολύ μακριά από αυτό που θεωρείται ιδανικό. Έπρεπε όμως να δουλέψω. Μπορώ να γράψω βιβλίο για το τι συνέβη εκείνη τη σεζόν. Τόσο σε σχέση με το πώς περνούσα σαν Τζίνα, όσο και σε σχέση με το τι έβλεπαν τα μάτια μου αλλά και το επίπεδο της δουλειάς συγκριτικά με όσα είχα ζήσει 13 χρόνια στο Mega. Και ίσως το γράψω κάποια στιγμή. Αυτό όμως που θα ήθελα να μοιραστώ, με μια πολύ συγκεκριμένη αφορμή και εφόσον είμαι μια εργαζόμενη μαμά που θέλει να μεταδώσει αξίες στα παιδιά της είναι το πόσο σπουδαίο πράγμα είναι να έχεις ήθος σε αυτήν τη ζωή.

Σε όλες τις δουλειές του κόσμου υπάρχουν δυσκολίες. Στις περισσότερες υπάρχει και ανταγωνισμός. Σε πολλές αθέμιτος. Και σε όλα αυτά κυριαρχεί η λέξη ΤΡΕΛΑ. Στην τηλεόραση όμως το κεφάλαιο αυτό γράφεται με κεφαλαία, ανεξίτηλα γράμματα. Γιατί εκεί προστίθεται και ένα ακόμα στοιχείο που είναι ξεχωριστό και μοναδικό. Η προβολή. Στον βωμό της προβολής, βλέπεις σενάρια επιστημονικής φαντασίας να παίζονται μπροστά στα μάτια σου, κάθε μέρα σχεδόν. Και ποιος γράφει αυτά τα σενάρια; Οι άνθρωποι, πάντα. Στην τηλεόραση εγώ γνώρισα κάθε λογής ανθρώπους. Από αυτούς που σιχαίνεσαι να λες καλημέρα, μέχρι αυτούς που μαζί κοιτάς τους άλλους και σιχαίνεστε παρέα. Για πολλά χρόνια δεν άφηνα αυτούς τους ανθρώπους να μου χαλάσουν την αγάπη για την δημοσιογραφία και το δημιουργικό κομμάτι που την συνοδεύει. Ημουν όμως στο Mega. Και εκεί μέσα, είχα πολλά που σαν κριτήρια μετρούσαν υπέρ.

Το μεγαλείο του καναλιού και των ανθρώπων του έσβηναν τα υπόλοιπα. Και τώρα που έσβησε αυτό το Μεγάλο Κανάλι, όλα φαίνονται πολύ πιο καθαρά. Η έπαρση, η δημιουργική πενία, μα πάνω από όλα το επίπεδο κάποιων ανθρώπων πήραν τη σκυτάλη και κραυγάζουν την ανεπάρκεια τους. Κάτι τέτοιο βίωσα και εγώ. Μια εμπειρία που σαν κατάληξη είχε ένα βράδυ στα επείγοντα ιδιωτικού νοσοκομείου, με τους νοσοκόμους να λένε ο ένας στον άλλον «νευρικός κλονισμός», τους γιατρούς να θέλουν να μου κάνουν εισαγωγή, αφού είχα «συμπτώματα εγκεφαλικού» και εμένα να μην μπορώ να συνέλθω, να σταματήσω να κλαίω, να κάνω εμετό και να φοβάμαι αλλά και να έχω νεύρα που κάποιος είναι σπίτι του και γελάει και περνάει κανονικά το σαββατόβραδό του, ενώ εγώ δεν είμαι ούτε με τα παιδιά μου, ούτε για το ποτό μου, ούτε στο κρεβάτι μου ήσυχη.

Εγώ είμαι σε ένα καροτσάκι να θυμάμαι κάθε μέρα των τελευταίων μηνών που ο άνθρωπος με τον οποίο τσακώθηκα σε σημείο να καταλήξω στα επείγοντα είχε κάνει μια ολόκληρη ομάδα ενήλικων ανθρώπων να μιλάει χαμηλόφωνα σαν σχολιαρόπαιδα αυτά τα δύο λεπτά που αναλογούν στο πώς πέρασαν την Κυριακή τους, αφού ο ίδιος δεν ήθελε κουβέντες ούτε σου έδινε το δικαίωμα να του πεις κάποιο αστείο ώστε να γελάσεις ένα λεπτό από τα 720 που πέρναγες κάθε μέρα δουλεύοντας. «Είναι πολύ σοβαρός» σκέφτηκα την πρώτη φορά που το παρατήρησα. Οταν όμως είδα ότι ήταν σοβαρός μόνο με την ομάδα πίσω από τις κάμερες, ενώ με το που εμφανιζόταν στο γραφείο η ομάδα μπροστά από τις κάμερες μεταλλασσόταν, γινόταν ο πιο διασκεδαστικός και φιλικός συνεργάτης, με χιούμορ και με διάθεση για χαμόγελα και για ‘καλό κλίμα’ , θυμάμαι να καταπίνω το χυμό που μόλις είχα πιει καθώς ανέβαινε επικίνδυνα στον οισοφάγο μου.

Οπως κατάπια στη συνέχεια και ότι άλλο έζησα εκεί. Την κακή συμπεριφορά, το bullying, την ειρωνεία, τις προσβολές σε συναδέλφους μου, τις φιλοφρονήσεις σε ανθρώπους που ένα λεπτό πριν είχε χλευάσει, τα απανωτά τηλέφωνα για να κάνω κάτι την ώρα που ήξερε ότι ήμουν στην κηδεία του παππού μου, τις εξωπραγματικές απαιτήσεις όπως να ετοιμαστεί ένα βίντεο που χρειάζεται 1 ώρα μοντάζ σε δέκα λεπτά, και πολλά άλλα που μόνο οι άνθρωποι του χώρου θα καταλάβαιναν αν τα έγραφα. Δεν απευθύνομαι όμως σε αυτούς. Οι περισσότεροι από αυτούς ήξεραν άλλωστε, όταν με έπαιρναν τηλέφωνο μαθαίνοντας πως στην ομάδα που θα πήγαινα θα ήταν εκείνος και μου εύχονταν περαστικά και καλή δύναμη.

Έφτασε λοιπόν μια μέρα που δεν μπορούσα να καταπιώ άλλα. Έφτασε μια μέρα που όλα όσα είχα ζήσει έφευγαν από το στόμα μου σαν ρουκέτες στον κάδο απορριμμάτων που υπήρχε μέσα στο μοντάζ, την ώρα που ετοίμαζα ένα βίντεο που χρειαζόταν τουλάχιστον τρεις ώρες σε μόλις μία. Ένα βίντεο από ένα γύρισμα που δεν έπαιξε ποτέ. Δεν έπαιξε παρά το γεγονός ότι οι άνθρωποι που συμμετείχαν σε αυτό είχαν πληρώσει από την τσέπη τους ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό που δεν τους περίσσευε για τις ανάγκες του γυρίσματος γιατί το κανάλι δεν έδινε λεφτά. Είχαν ξυπνήσει από τις 5 το πρωί για να μας εξυπηρετήσουν, αφού εμείς τους το ζητήσαμε μόλις μια μέρα πριν και δεν προλαβαίναμε αλλιώς. Και εγώ σε όλο αυτό το σκηνικό δεν μπορούσα να καταπιω άλλα.

Οπως αρμόζει σε έναν ειλικρινή άνθρωπο, του ζήτησα τον λόγο, πραγματικά ήθελα να καταλάβω έστω την τελευταία στιγμή αυτό που δεν έβλεπα. Ηθελα να καταλάβω τι κάνει κάποιον να υποτιμά τόσο πολύ τον κόπο των άλλων, χωρίς έστω να αισθάνεται άσχημα για αυτό. Περιμενα να πει ένα «έχεις δίκιο, αλλά συμβαίνουν αυτά στην τηλεόραση, θα τους πάρω εγώ να τους εξηγήσω, δώσε μου το τηλέφωνό τους». Οχι μόνο δεν μου είπε κάτι τέτοιο αλλά μου είπε ότι αν έχω αξιοπρέπεια οφείλω να παραιτηθώ αφού ΤΟΛΜΗΣΑ να του παραπονεθώ. Λίγο μετά ένιωσα το δεξί μου πόδι να μουδιάζει. Μετά το χέρι μου. Μετά το στόμα μου. Και κάθομαι και σκέφτομαι. Ολοι αυτοί που φεύγουν στα 30 και στα 40 και στα 50 από ανακοπή, μήπως και εκείνοι είχαν συναντήσει αντίστοιχους ανθρώπους στις δουλειές τους; Δεν αξίζει. Δεν αξίζει να επιτρέπεις σε κανέναν cold-blooded άνθρωπο να σε επηρεάζει. Δεν αξίζει σε κανέναν τέτοιον άνθρωπο που, όχι δεν ζήτησε συγνώμη, όχι δεν έστειλε ένα απλό ‘περαστικά’, αλλά σε έναν άνθρωπο που σε χλεύαζε κιόλας από πάνω για όσα πέρασες ή υπονόησε ότι το έκανες στα ψέματα, να σιωπήσεις και να κρυφτείς στο καβούκι σου.

Δεν αξίζει σε κανέναν, πόσω μάλλον σε έναν γονιό. Που βέβαια εγώ πιστεύω ότι ένας γονιός είναι πολύ πιο αποδοτικός στη δουλειά του. Γιατί έχει εντρυφήσει στο multi-tasking αλλά και επειδή έχει σοβαρό λόγο να κάνει τη δουλειά του σωστά. Και για να επιστρέψει χωρίς εκκρεμότητες σπίτι αλλά και για να εξακολουθεί να έχει αυτήν την δουλειά. Γιατί έχει παιδιά να φροντίσει. Εγώ λοιπόν δεν ήμουν εκεί γιατί δεν είχα τι άλλο να κάνω μέσα στη μέρα. Η επειδή είχα κάποια κάψα να είμαι στην τηλεόραση. Και ούτε τώρα μου περισσεύει χρόνος για να κάθομαι να γράφω για ένα τέτοιο θέμα που χρειάζεται ώρες για να το αφηγηθώ. Και που στο κάτω κάτω της γραφής δεν είναι το καλύτερο μου να το θυμάμαι. Βρίσκω τον χρόνο για δύο λόγους. Πρώτον γιατί θεωρώ ότι είναι ο πιο αρμόζων τρόπος για μένα να απαντήσω σε όλους όσοι μου στέλνουν μηνύματα από χθες ρωτώντας με ποιος με έστειλε στο νοσοκομείο.

Χαίρομαι που με ρωτάτε γιατί αυτό σημαίνει ότι παρακολουθείτε τη Σάσα. Η Σάσα Σταμάτη είναι φίλη μου και με αφορμή κάποια σχόλια που έδωσαν και πήραν την περασμένη εβδομάδα στα social media έσπευσε να σχολιάσει κάτι που της έκανε εντύπωση. Η Σάσα δεν μασάει τα λόγια της. Και δεν μιλάει αν δεν ξέρει κάτι. Επίσης, μπορώ να πω έχοντας γνωρίσει πολλούς πια ανθρώπους σε αυτό το χώρο ότι είναι πολύ πιο ηθική από πολλούς άλλους που δίνουν ή που θέλουν να δώσουν αυτήν την εντύπωση και σίγουρα πολύ πιο ηθική από όσο ίσως δείχνει. Ο δεύτερος λόγος για τον οποίο νιώθω την ανάγκη να εκφράσω κάποια πράγματα είναι ότι πολλές φορές από αξιοπρέπεια δεν μιλάμε, στην ουσία όμως αυτό που καταφέρνουμε αφήνοντας περιστατικά να περνούν ασχολίαστα είναι να είμαστε συνένοχοι σε ένα «υπόγειο» bullying χωρίς ακριβή μορφή.

Επιτρέπουμε να φαίνεται στον κόσμο το όμορφο, το λαμπερό, το αστείο. Και όντως, στην τηλεόραση γίνονται πολλά ωραία πράγματα. Έχει πολύ δημιουργική βάση, γίνονται πολλά αστεία και ευτράπελα, έχει αδρεναλίνη, γνωρίζεις συνέχεια καινούργιους ανθρώπους, το ενδιαφέρον παραμένει πάντα ζωντανό και αν έχεις μέσα σου το μεράκι της ενημέρωσης, όποιου είδους και αν είναι, το κυνήγι της σε κρατάει σε εγρήγορση και σου δίνει κίνητρο να συνεχίζεις και να κάνεις ακόμα πιο στοχευμένες προσπάθειες. Ομως δεν είναι πάντα αυτό που φαίνεται. Δεν είναι όλοι τόσο χαριτωμένοι. Δεν ρολάρουν όλα ομαλά. Και υπάρχουν και εκείνοι που συντελούν σε αυτήν την κατεύθυνση.

Δε θα πω το όνομα του δημόσια. Και αυτό γιατί θα του δώσω αξία. Το όνομα του το ξέρουν πολλοί άνθρωποι του χώρου γιατί το περιστατικό έγινε αρκετά γνωστό. Το όνομα του το ξέρουν όλοι οι δικοί μου άνθρωποι και το ξέρουν και οι γιοι μου. Οι γιοι μου που έμαθαν ότι μπήκα στο νοσοκομείο και για ποιον λόγο, γιατί ήθελα να ξέρουν την αλήθεια όταν ήμουν ξαπλωμένη και δεν μπορούσα να παίξω μαζί τους. Οι γιοι μου που όταν τους έφερα στο στούντιο να δουν τη Σάσα που αγαπούν σαν φίλη μου με ρωτούσαν «Που είναι αυτός;» και έψαχναν παντού να τον βρουν. Οι γιοι μου που θα ήθελα να έχουν αυτούς τους ανθρώπους σαν παράδειγμα προς αποφυγή. Γιατί μπορεί σε όλους τους άλλους να έμεινε το γεγονός ως «η δημοσιογράφος που έπαθε νευρικό κλονισμό», για μένα όμως όλη αυτή η εμπειρία ήταν ένας κλονισμός του ήθους. Του ήθους προς μια μαμά, προς μια γυναίκα, προς έναν άνθρωπο. Και το ήθος δεν αποκτιέται. Το ήθος ή το έχεις ή δεν το έχεις».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Δεν ειναι τωρινο το φαινόμενο.Παντα αυτό γινοταν στη τιβι.Τρομοκρατία από τους χαιδεμένους,γλύψιμο από τα βύσματα και σιωπή από τους πιο αδύναμους.Τώρα δε μπορούν να κρυφτούν,με τα σόσιαλ μαθαίνονται όλα.Δε ψήνεται ο κόσμος ούτε με τα καλά παιδιά ούτε με τα αγαπημένα παρεάκια.

    1. Ναι αλλά όλοι μαζί χέζονται όταν μιλήσει το μεγάλο κεφάλι.Οι καναλάρχες σβήνουν όποιον θέλουν με μια κουβέντα και τότε τέλος το πάρτυ.

  2. Η βρωμιάρα του Αντ1 με την βρωμιάρα του Σκάι σε αγαστη συνεργασία πάλι στοχοποιουν άνθρωπο του χώρο,ξεφτιλισμενες λαικαντζες

  3. Ο Καπουτζιδης ειναι κυριος με παιδεια και ηθος , δεν ανακατευεται σε τετοια ουτε εχει κομπλεξ, εδω μπαινει ο Ουγγαρεζακος και γραφει κακιες, αντε βρε λεχριτη Ουγγα που δεν σε παιρνει κανενας στα σοβαρα , σαν κακιασμενη αδερφη κανεις

  4. παντως η σπυροπουλου δεν ηταν αυτη που απελυε τεχνικους και συνεργατες; αλλα ουτε ενας απολυμενος τεχνικος δεν εχει βγει πουθενα να μιλησει. ουτε καν ανωνυμα. και αντε τοτε τη φοβοντουσαν, τωρα που ειναι μια απλη παρουσιαστρια; μονο απο αλλους παρουσιαστες της τβ τα εχουμε ακουσει. και να συνεβαιναν αυτα, τα εκανε απο μονη της ή την παρακινουσαν αλλοι που κρυβονταν απο πισω; εδω βλεπουμε υπαρχουν ατομα του χωρου που οδηγουν στα νοσοκομεια του συνεργατες τους, αλλα ουτε καν μια φημη, ενα υπονοουμενο, ενω η συμπεριφορα τους ηταν γνωστη σε τοσο κοσμο. μονο για τη σπυροπουλου εβγαιναν φημες. βλεποντας πια ποση υποκρισια υπαρχει και ποσο ο ενας καλυπτει τον αλλον, μεχρι να τα σπασουν και τοτε να ξεκατινιαστουν, δε θα μου εκανε εντυπωση αν στοχευουν ατομα και ηθελημενα τους πετανε λασπη.

  5. Και η Μενεγάκη είναι σκύλα,αλλά τους βουλώνει τα στόματα με τα συμβόλαια,γι αυτό πολλοί που δούλεψαν μαζί της,μιλάνε μετά από χρόνια.

  6. Τέτοια προβλήματα υπήρχαν και υπάρχουν παντού και στις προηγουμενες γενιες των γονέων…η παρακμη και η πτώση της τηλεόρασης…τώρα που πήραν άδειες ως τηλεθεατές παψαμε να βλέπουμε την τηλεόραση να ασχολειται με τον εαυτό της…τέτοια τηλεόραση δεν την θέλουμε…θυμήθηκα το σποτάκι του μεγκα…αυτα τι είναι;;;ααα τα κανάλια..τα κανάλια?!?χιονακια ασυγχρονιστα…

  7. Και επίσης γίνεται του βύσματος το κάγγελο.Πως αλλιώς να εξηγήσεις ότι έχουν θέση κάθε χρόνο άτομα τέρμα αντιτηλεοπτικά χωρίς καθόλου γκελ,βλέπε Ουγγαρέζο,που χει εξελιχθεί σε πρώτης τάξεως κωλόπαιδο,ή η Καινούριου που δε τη βλέπει ούτε η μάνα της.Με τέτοια νούμερα θα πρεπε να ναι σπίτι της από πρόπερσυ.

    1. Ούτε το 1/100 από τις γνώσεις του Ουγγαρεζου δεν εχεις. Από σπουδες σε κόβω για τίποτα σπουδαίο. Άσε και κανένα που έχει κάποιο επίπεδο μόρφωσης κάνει τηλεόραση

      1. Θέλει σπουδές για να είσαι ο αυλικός-γλυφτρόνι-μπάτλερ-βύσμα σε πάνελ και να κάνεις το ένα αποτυχημένο πρότζεκτ μετά το άλλο?Δε το ξερα.Θα το ψάξω.Θενκς!

  8. Ολοι εκεί μέσα σα τα ζώα δέχονται προσβολές κ ξεκατινιάζονται προκειμένου να βγαίνει η μάπα τους στο γυαλί κ μας τους περνάνε και για πρότυπα.ρε ουστ απο δω!

  9. Ξεκατινιάζονται σαν κυρατσες και η Ντινάρα τις γλενταει όλες κανονικά. Την βρίζουν την κανιβαλιζουν προσπαθούν να την ξεφτίλίζουν αλλά το ντινακι κυρία. Τρώνε τη σκόνη της οι καριολες.

  10. Ααααντε καλέ που γίνονται τέτοια στη τηλεόραση!Δε το περιμέναμε.Εδω βουίζει ο τόπος.Μικρό χωριουδάκι είμαστε.Τι να πρωτοπιάσει κανεις?Τη Γερμανού που κάνει πόλεμο σε όλες τις συμπαρουσιάστριές της?Τη Σίσσυ την έβριζε κ την υποτιμούσε στα παρασκήνια κ μπροστά στη μούρη της,ενώ ον κάμερα κολλητούλα την ανέβαζε,πανέμορφη θεά τη κατέβαζε.Τα ίδια κ στην Παπαβασιλείου.Από τη Ντίνα μετά έφαγε αγγούρι.Παπαβασ κ Καμπούρη μόνο στα χέρια δε πιάστηκαν τότε που τσακώθηκαν στον αέρα,φανταστείτε τι γινόταν στα παρασκήνια.Το αλλο λατρεμένο παρεάκι Μουτσ-Καιν-Ηλιάκη,μεσα στο χαβαλέ και την αγάπη κ είδαμε πως κατέληξε,να μη μιλιούνται καν.Η Μελέτη,άλλη απο κει,που απ όπου κι αν έχει περάσει τελειώνει με μηνύσεις κ εξώδικα.Σεφερλής-Ουγγαρέζος βριζόντουσαν άσχημα,με προσβολές,και αυτό γνωστό.Ο Αρναούτογλου υστερικός επίσης,με νευρώσεις που δύσκολα πλέον κρύβονται.Ο Παπαδάκης μια απ τα ίδια.Ουρλιάζει όταν δεν έχει νούμερα,ξεσπάει σε συνεργάτες.Μη θυμηθώ και εποχές Κορομηλά που όσοι δούλευαν μαζί της έπαιρναν χάπια για να αντέξουν τις υστερίες της.Και όλα αυτά τα υποκείμενα επιμένουν να πουλάνε θετική ενέργεια και αγάπη μόνο,λες κ δε ξέρουν ότι σε αυτή τη χώρα τη τόσο μικρή,όλα μαθαίνονται.

    1. Η Ναταλία έλεγε ότι δεν έχει πρόβλημα με την Ντίνα αλλά όταν πήγε στον Αντ1 έκανε έναρξη μ ένα τσούρμο ξανθιές που χόρευαν ενώ ακουγόταν ο Αντύπας στο Για τα λεφτά τα κάνεις όλα.κι όλοι έγραψαν ότι ήταν υπονοούμενο.αν δείτε και φέτος ακυρώνει την Φωτεινή συχνά και γειώνει τον Τσουρο

      1. χαχαχχα!!Καλέ εδώ γελάνε.Ποια δεν έχει πρόβλημα?Με όλες έχει αυτή.Γι αυτό πάντα θέλει δίπλα της άντρα συνήθως κολλητό,αυλικό και γλείφτη.Και να παίζει μπάλα μόνη της όταν έχει άντρες καλεσμένους.Τότε που γούσταρε τον Νινιό,και τον έφερνε δεν άφηνε τη Παπαβασιλείου να σταυρώσει κουβέντα.

  11. Καλά λέει ο αποκατω πίεση υπάρχει παντού, από πολυεθνικές, πωλήσεις, χρηματιστήριο, Σκλαβενίτη, χοντο σέντερ φούρνους κλπ, τι ηλιθιο κείμενο… Το ότι «έσπασε» ήταν πρόβλημα της.. Άκου χώρισε μετά από 10χρ και ήταν μαμά, μαμά μαμά μας τα πρήξε.. Δηλαδη μήπως ήθελε και ψυχολόγο και ειδική μεταχείριση επειδή χώρισε;; κόσμος πάει ξημερώματα στις 5το πρωί να καθαρίσει σκάλες και έχουν χάσει ανθρώπους η έχουν αρρώστους, το πρόβλημα της νομίζει ότι είναι το πιο σημαντικό που υπάρχει, αν δεν αντέχει την πίεση ας φύγει από τα κανάλια να πάει αλλού, είμαι σίγουρη πως αυτή η «μαμά» θα πάει τα παιδιά της σε ιδιωτικό.. Μου θυμίζει την κλάψα γυναίκα του γκούνταρα πραγματικά… Έλα να δουλέψεις σε ένα απλό νυχαδικο της γειτονιάς με 400ευρω και έλα να μου πεις μετά ότι κλαταρες..χώρισα μετά από 10χρ μπήκες στην κατηγορία ζωντοχήρα πωωω πρόβλημα τι λες τώρα…. Και το συναφή της της κάνουν πλάτες ουστ όλοι σουργελα κόσμος δεν έχει να φάει καβαλημενες και η σασα μια από αυτές.. Στην τελική δεν είστε μόνο μαμάδες(πόσο ηλιθιο όταν το λένε) τα παιδιά έχουν και πατεράδες τι να πουν τα ορφανά και δουλειά δεν είναι μόνο τα κανάλια…

    1. ωραία τα είπες κ όποια σε βρίσκει ανάλγητη είναι μια από αυτές τις χαιδεμενες της ζωής που όλα της ήρθαν βολικα

      1. Να μην μιλάει κανείς γιά τα προσωπικά του και επαγγελματικά του προβλήματα,γιατί υπάρχουν κι άλλοι με προβλήματα! Κουλό;

        1. δηλ θα πας στον σκλαβενιτη να ψωνισεις και θα αρχισει η υπαλληλος να σου λεει ολα τα κοτσομπολια του σουπερμαρκετ, οτι ο κρεοπωλης ειναι κακος ανθρωπος, η τυρου εχει τσακωθει με την ταμια, μετα θα πας στο ταμειο και θα σου κλαιγεται η υπαλληλος που τσακωθηκε με την τυρου. Και τι σε νοιαζει εσενα; να ψωνισεις πηγες οχι να φορτωθεις ολα τα προβληματα του κοσμου. Οταν ανοιγεις την τηλεοραση λοιπον, και ολοι εχουν μια τετοια συμπεριφορα, το 5 και 10 τηλεθεαση ειναι και παρα πολυ. Μαλλον ειναι ξεχασμενες ανοιχτες τηλεορασεις, δεν το πιστευω οτι ο κοσμος παρακολουθει αυτο το χαλι

          1. δεν τα διαβασα, χα.Θεμα χρονου ειναι να βγει και στις εκπομπες οπως η ραλλη, ο ουγγαρεζος, ο καπουτζιδης, ο παπανωτας, η χρηστιδου, η σκορδα, η τσιμτσιλη, ο λιαγκας, ο κανακης και τα πανελ ολα.

  12. Nα ρωτήσω κάτι,όλο αυτό ξεκίνησε γιατί κάποιος κάτι έγραψε στο Ινσταγκραμ και θίχτηκε η Σάσα έτσι;ο Παύλος δεν μίλησε γιαυτην άρα άλλος ειναι

  13. ΚΑΛΑ ΤΟ ΠΟΣΤ ΜΕ ΤΗΝ ΤΖΙΝΑ ΕΧΕΙ 123 ΣΧΟΛΙΑ Κ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝ ΣΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ?WTF?ΕΠΙΣΗΣ, ΣΤΑ YOU TUBE K SOCIAL ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΥΤΕ ΣΧΟΛΙΑ, ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ.ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ Κ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΕΙ.ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΣΤΟΜΑΤΑ Κ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ, ΑΛΛΑ Κ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΙΔΙΑ Κ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ.Η ΣΙΩΠΗ ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΚΑΛΥΨΗ Κ ΣΥΝΕΝΟΧΗ.

    1. τι μας νοιαζει ρε κοπελια; σε ολες τις δουλειες συμβαινουν αυτα. Και στον σκλαβενιτη σιγουρα θα υπαρχει ενας τετοιος και στον φουρνο, και στον χοντος σεντερ κ.α. Πραγματικα τι μας νοιαζει; βγηκαν οι υπαλληλοι του σκλαβενιτη να κλαφτουν; τι τον ενδιαφερει τον τηλεθεατη τι γινεται στα καναλια και ποιος εχει προβλημα με ποιον;

  14. Νταξει το τι μπαχαλο ειναι η τηλεοραση κανει μπαμ.Σκετο ρινγκ.Εν τω μεταξυ ολοι ξερουν τι γινεται αλλα κανεις δε δινει κανεναν επειδη φοβουνται μη βγουν στη φορα κ τα δικα τους.

  15. Παιδια το ψαξα, η Γαβαλα περυσι δουλευε στην ομαδα της Σασας,οποτε τι παιζει?Μηπως εκει εγινε το σκηνικο και οχι στης Ντορετας?Γινεται να βγαζει καποιος ρεπορταζ για δυο εκπομπες οταν ειναι στο ιδιο καναλι?Δε ξερω,ρωταω απλα.Εκτος και αν ηταν στην αρχη στο ΕΔΩ και μετα πηγε στη Σασα,που βγηκε μεσα σεζον.

  16. Η εκπομπή ΕΔΩ του σκαι ειχε κοινους συντελεστες με τα Καλημερουδια,οπως Ντορετα κ Μηλιογλου.Επειδη το τονιζει η γυναικα οτι πηγε επειδη ηξερε ατομα απο το μεγκα.Αν εννοει αυτο,βεβαια.

  17. Επισης ο Σταματοπουλος δε ποσταρει στο ινστα πως πρεπει να φερομαστε και αλλα διδακτικα ,οπως ειπε η Σασα.Δε νομιω να φωτογραφησε αυτον.Τα ποστ του ειναι εντελως ασχετα,μονο στο θεμα Παπανωτα αντεδρασε.

  18. παιδια μισό λίγο,εγώ διαβάζοντας το κείμενο,κατάλαβα ότι την άνοιξη του 2016 σταμάτησε από το μέγκα και αρχισε να ψαχνει αλλου αμεσως.Αρα αναφερεται στη σεζον 2016-2017.Ο Σταματόπουλος ηταν στον Σκαι περυσι 2017-2018.Επειδη έχετε κάποιοι μεγάλη σιγουριά οτι συνέβη στον Σκάι,ψαξτε στις εκπομπες του 2016 καλυτερα.

  19. Το 2016 η Σπυροπουλου ειχε στην ομαδα Σταματοπουλο,Κουσουλο και Παραδεισανου αν θυμαμαι καλα,αλλα μπορει να μην εννοει αυτους.

  20. Παντως τη σεζον 2016-2017,που αναφερεται το περιστατικο, ο Σταματοπουλος ηταν στον αλφα με Σπυροπ.Καποιοι εδω λετε οτι εγινε στον Σκαι.Αποφασιστε βρε!

  21. ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΞΗΣ: OI ΑΡΧΙΣΥΝΤΆΚΤΕΣ ΓΕΝΙΚΑ ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΙΝΤΡΙΓΚΕΣ Κ ΤΑ ΜΑΝΑΦΟΥΚΙΑ Κ Η ΟΜΑΔΑ ΜΙΑΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ ΓΕΝΙΚΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ ΕΞΑΙΤΙΆΣ ΤΟΥΣ.(σαφεστατα υπάρχουν κ εξαιρέσεις που είναι μια χαρά, εννοείται).ΔΕΥΤΕΡΟΝ, ΠΟΥ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥΣ ΗΘΟΠΟΙΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΤΡΑΒΗΞΕΙ ΑΠΟ ΣΚΗΝΟΘΕΤΕΣ ( Κ ΠΟΙΟΤΙΚΟΥΣ ΘΕΑΤΡΙΚΟΥΣ ΜΑΛΙΣΤΑ), ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΜΠΗΧΤΕΣ.

  22. Γελάνε στο Πρωινό με τις 2 χοντρές του Όπεν και δεν γελάνε με την αρκούδα αρχισυντάκτρια τους την Τρυφιδου.και στο Χαππι Ντέι όλα τα έκανε ο Βαρθαλιτης με την ψιλή φωνουλα και ο Γρηγορόπουλος με την τεράστια κεφαλα ενώ γελαγαν η κοντοπιθαρη Τίνα,η μαυριδερη Τσιμτσιλη και ο πιθηκομορφος Παπανώτας,όλα αυτά ρατσιστικά αλλά το ευχαριστήθηκα

    1. Επίσης στο πρωινό η μυταρου Φαίη η καμπούρα γελαγε με τον χοντρομπουτα τον μαυριδερό Ουγγαρεζο,την αγελάδα την Γραμμέλη με τα πεσμένα βυζιά και το στραβό στομα και τον κοντοπιθαρο Καβατζικη

  23. Καταρχην μιλαει ξεκαθαρα για το 2016 και η φωτο του αρθρου εχει λογοτυπο απο τα καλημερουδια με τη Ντορετα.Ο Σταματοπουλος δεν ειναι,αφου ηταν στη Σπυροπουλου τοτε.Ξυπνατε.Αλλον εννοει η γυναικα.

  24. ποιος Σταματοπουλος βρε τουβλα?Αυτος δεν ηταν στο μεγκα.Τοσα χρονια στον αλφα ηταν.Ασε που η κοπελα εργαζοταν στο ενημερωτικο κ οχι στη ψυχαγωγια.Τι πατε να βγαλετε?

    1. Βρε μπουφε όταν έφυγε απ’ το Μέγκα τον γνώρισε.εν τω μεταξύ η Γαβαλά που γνώρισε Πρετεντέρη, Τρέμη, Καψή κι όλα τ άλλα καθάρματα του Μέγκα μόνο ωραίες στιγμές έχει απ’ αυτούς;

      1. Άλλα ντ άλλων, οτι να ναι.πρώτον δεν ηταν στο μέγκα οταν συνέβη αυτό κ δευτερον η κοπέλα δεν εργάστηκε ποτέ με πρετεντ κλπ, ηταν στο ψυχαγωγικό με φώτη μαρία κ αρναούτογλου ως ρεπόρτερ.και ηταν πάντα γλυκυτάτη κ αξιοπρεπέστατη.

        1. η ποιότητα κ η αιθητική του μέγκα ηταν ακόμα κ πίσω απ τις κάμερες κ στις συσκέψεις ( οχι οτι δεν υπηρχαν εντάσεις κ τσακωμοί σε όλες τις δουλειές συμβαίνουν αυτά), αλλά πάντα το κλίμα κ το ήθος ξεχώριζαν ( μη το πάτε κομματικά κλπ), όσο για την Τρέμη βοηθούσε πάντα τα νέα παιδιά κ ηταν σωστότατη απέναντί τους (άσχετα τί έκανε στην προσωπική της ζωή).

  25. Παντού μιλούν για τον Σταματόπουλο !! εχει και μούρη να ζητάει τα ρεστα για την μοσχάρα την Χρηστίδου, όταν αυτός κάνει χειρότερα ! πόσο υποκρισία υπάρχει ! για φτύσιμο όλοι τους, άρχισαν να μιλούν οι άνθρωποι και άρχισε και το ξεβράκωμα για κάποιους ! καλά τους τα έσυρε ο Παπανώτας, οτι δλδ παλαιότερα έκαναν τα χίλια δυο πριν απο τις πρεμιέρες εκπομπών για τηλεθέαση, αλλά τελικά βγήκαν τα άπλυτά τους στην φόρα !

    1. Πράγματι, πόση υποκρισία υπάρχει.σ ενοχλεί οτι ο σταματόπουλος μιλούσε άσχημα στην ρεπόρτερ, και ταυτόχρονα αποκαλείς μια γυναίκα μοσχάρα.παράλογο???

      1. Βρίσκω υποκρισία και με ενοχλεί, οτι αυτό που καταγγέλει αυτός το έχει κάνει σε άλλους ! Παράλογο ??? Οσο για την Σίσσυ πιστεύω οτι είναι ένα βαθύτατα προβληματικό και ανασφαλές άτομο. Τι να πρωτοσχολιάσω….τις τσοντοφωτογραφίες και τα γλωσσόφιλα που ανεβάζουν ημίγυμνοι με το στρουμφάκι της χωρίς να σέβονται τα παιδιά τους, τα οποία όμως απαιτούν να τα σέβονται οι άλλοι και θέλουν να τα προστατέψουν με εξώδικα ??? Το κόμπλεξ με το σώμα της και τις ρετουσαρισμένες φωτογραφίες της που την δείχνουν 50 κιλά ενώ είναι 100 ??? Ολη αυτή δεν είναι υποκριτική συμπεριφορά ??

  26. Το ότι είναι μαμά σε τι την διαφοροποιεί από τις υπόλοιπες συναδελφισσες της;αει παράτα μας υστερω μας ζαλισατε με τα μουλικα σας

    1. Πολύ σωστά μάθανε όλες με το παραμικρό για ασήμαντη αφορμή να χωρίζουν και μετά να μυξοκλαινε και να το παίζουν ηρωίδες μάνες βρε αισιχτιρ όλες.Καντε σαν ζευγάρι αμοιβαίες υποχωρήσεις για τα καημένα τα μωρά σας δεν θα σας πέσει η μύτη

  27. Δεν ξέρω τι είδους σύμβαση είχε η Γαβαλά με το καναλι πάντως ξέρω ότι στο mega δούλευαν δημοσιογράφοι με φασον, δηλαδή γυρνούσαν ένα ρεπορτάζ, το πηγαιναν στο κανάλι και εάν τους άρεσε ή τους ενδιέφερε το θέμα το έπαιζαν και πληρώνονταν ο δημοσιογράφος με το κομμάτι. Κάπως έτσι ξεκίνησε η Ελ.Λαζαρου και άλλοι. Ίσως να ήταν σε αυτή την κατηγορια το ρεπορτάζ που γύρισαν και τελικά να μην ήταν καλό το αποτέλεσμα ή να πέρασε η επικαιρότητα ή άλλαξαν τα δεδομένα και να μην το έπαιξαν. Και στις εφημερίδες δημοσιογράφοι κοπιάζουν για να γράψουν ένα ρεπορτάζ αλλά μπορεί τελικά ο αρχισυντάκτης να μην το συμπεριλάβει στην έκδοση. Εν τω μεταξύ μια μητέρα πως μπορεί και στάζει μίσος στις ψυχές τρίχρονων και επτάχρονων παιδιών (που δεν μπορούν να διαχειριστούν ώριμα μια πληροφορία) προσωποποιωντας τον αίτιο που έστειλε την μαμά στο νοσοκομείο να υποφέρει και αυτά να την στερηθούν? Δεν έφτανε να τους πει ότι κάποιος στην δουλειά την στεναχώρησε και αρρώστησε λιγάκι (ώστε να μην τρομάξουν και αυτά)?

    1. Δε λέει ότι έκανε ρεπορτάζ μονο. Μιλάς για μια σύμβαση που δεν φαινεται να ισχύει σε ατην την περίπτωση. Οσο για αυτό με το μισος που στάζει. Εσύ που ξέρεις πως τους το μετέφερε και μιλάς για σταξιμο μισους; Το γεγονός να του μετεφερε τα γεγονότα το αποκλείεις; Προφανώς η κατάσταση της μητέρας τους τα ταλαιπώρησε, γι’ αυτό

      1. Μα όταν θα πεις σε τόσο μικρά παιδιά ότι ο Τάδε σήμερα έστειλε τη μαμά στο νοσοκομείο τί πιστεύεις ότι αυτά δεν θα τον μισήσουν? Και γιατί όταν πήγαν στο καναλι έψαχναν να τον βρουν? Όλα τα πράγματα δεν μπορούν να μεταφερθούν στα παιδιά όπως σε έναν ενήλικα, αρκούσε μια ανώδυνη εξήγηση χωρίς να αναφερθεί σε ονόματα. Τα ονόματα ας τα πει στις καταγγελίες.

        1. Αρα να αραδιάζουμε ψέματα στα παιδιά μας; Και τα μωρά πήγαν στο καναλι και ρωτούσαν; Και; Νομίζεις ότι θυμοντουσταν όνομα; Εχεις παιδιά; Τι είναι αυτα που λες; Που το ξέρεις τι μετέφερε στα παιδιά της;

          1. Είπα εγώ να τους πει ψέματα? Να μην πει όνομα είπα (άλλωστε τί το χρειαζονται τα επτάχρονα και τα τρίχρονα) γιατί έτσι έχουν ένα απτό πρόσωπο για να στρεψουν αποστροφή μίσος και ίσως και φόβο. Και αυτά δεν είναι διαχειρισιμα από τέτοιες ηλικίες. Κατά τα άλλα, τα υπόλοιπα που ρωτάς τα έχει πει η ίδια.

          2. Εδώ δεν τα λέμε όλα στους γονείς μας για να μην τους συγχισουμε πόσο μάλλον σε μικρά παιδιά

  28. Πάντως αν είναι ο Σταματόπουλος,του αξίζει ένα φτύσιμο στην μούρη και να εξαφανιστεί πάραυτα από την τηλεόραση…τον είχα για γλείφτη και γλοιώδη…αν είναι και τσουτσού….ώρα να πάει στον κάλαθο των αχρήστων…

  29. μια και η Σταματη μιλαει για τις μανουλες που υποφερουν ας μας πει ποια δειχνει ο Κουγιας οτι ευθυνεται για τον χωρισμο του απο την Βατιδου.επισης ας μας πει ποιος ο ρολος της στη ζωη της Αλιμονου γιατι δικη της φιλη ητανε πρωτα,απ αυτην γνωρισε τον Βαρδινα.δεν μας λεει και ποσο σταθηκε στην Φαιη οταν χωρισε;και το σπουδαιοτερο ποιος ασχοληθηκε μαζι της;αλλα τους τελειωσε το παραμυθι με την κακια την Σπυροπουλου που απολυει και τωρα πιασανε τον κακο τον Παυλο που σε αρρωσταινει

    1. Αν είχε μυαλό η Βατίδου και ο Κούγιας, καμια Σάσα δε θα τους χώριζε. Αυτο το στυλάκι ότι καποιοι ξεκατινιάζονται και τελικά την πληρώνουν οι πρατρεχάμενοι, πολύ ανωριμο

  30. ΜΠΑΙΝΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ Κ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΜΜΟΝΗ ΤΟΥ ΑΜΟΛΑΕΙ Κ ΕΝΑ ΑΣΧΕΤΟ ΟΝΟΜΑ.ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΜΕΓΚΑ Κ Ο ΚΑΠΟΥΤΣΙΔΗΣ.ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ. Ο ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟΣ ΕΙΝΑΙ.ΤΕΛΟΣ.

  31. Πάντως,όλη την αναφορά της την συνδέει με το τέλος του Μέγκα…..
    Ειδικά,αυτό το σημείο,με προβλημάτισε…
    »Το μεγαλείο του καναλιού και των ανθρώπων του έσβηναν τα υπόλοιπα. Και τώρα που έσβησε αυτό το Μεγάλο Κανάλι, όλα φαίνονται πολύ πιο καθαρά. Η έπαρση, η δημιουργική πενία, μα πάνω από όλα το επίπεδο κάποιων ανθρώπων πήραν τη σκυτάλη και κραυγάζουν την ανεπάρκεια τους.»
    Το πήραν την σκυτάλη….κάτι μου λέει…σαν να εννοεί ανθρώπους που ήσαν στο Μέγκα…

  32. η Φαιη γιατι δεν εψαξε να λυσει το κουιζ για παρουσιαστρια που πηρε τηλ μια αλλη και απειλησε Θεους και δαιμονες;εεεεε;

    1. Ε καλά και συ τώρα……..Τι ψάχνεις;;;;;;;;; χαχαχαχαχαχαχαχαχα…….Λες και δεν ξέρουμε τι σούργελο είναι και εκείνη………Μας το παίζει ηθική και καλούλα και είναι άστα να πάνε………Πάρε τον έναν και χτύπα τον άλλον, είναι εκεί πέρα όλοι…….

    2. EΣΥ ΤΟ ΧΑΒΑ ΣΟΥ ΜΕ ΤΟ ΚΟΛΛΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΑΙΗ.ΕΧΕΙΣ ΛΥΣΣΑΞΕΙ, ΑΛΛΑ ΟΛΟΙ ΤΟ ΜΙΝΤΙΑΚΟ ΣΙΝΑΦΙ ( ΑΠ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ, ΟΧΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ Κ ΠΛΗΡΩΜΕΝΟΙ) ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΑΙΗ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ Κ ΑΥΤΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑΝ ΜΑΣ.ΠΟΤΕ ΚΑΤΙ ΑΣΧΗΜΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΗ ΑΠΟ ΜΕΣΑ, ΟΣΟ Κ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟΙ ΝΑ ΛΕΝΕ.

        1. Δεν ντρεπεσαι να λές τέτοια πραγματα?ακου εκβιασμοί.τόσο μένος πια?τί σου χει κάνει η κοπέλα.σε έκοψε απο δουλειά κ κάνεις έτσι?οσο κ να λυσσάς όοοολοι την αγαπούν κ την εκτιμούν γιατί εχει βοηθήσει πολύ κόσμο κ συμπεριφέρεται άψογα σε όλους ( κ πισω απ τις κάμερες κυρίως).

          1. ε οταν λεει οτι εχει μηνυματα της Σπυροπουλου κι οταν τα δειξει θα παθουν σοκ αυτο δεν ειναι εκβιασμος και τραμπουκισμος;την απειλει ξεκαθαρα οτι σε κραταω,σ εχω στο χερι,δεν λεω οτι πηγε μ ενα περιστροφο και την απειλησε,αμαν κι εσυ

  33. Αφού όμως είναι ο Σταματόπουλος,γιατί λέει ότι οι γιοι της.όταν πήγαν να δουν την Σταμάτη στο Σκαί,τον έψαχναν να τον βρουν,όπως λέει η κοπέλα;Ο Σταματόπουλος δεν είναι πια στον Σκάι….

    1. ε που να ξερουν τα παιδια οτι αλλαξε καναλι,ηξεραν ομως οτι εκει δουλευε με την μαμα τους.επισης και ο Παπανω επιτεθηκε προσωπικα στον Παυλο κι εβγαλε βρωμιες απ το παρελθον και η Σταματη,Σισσυ τους πονεσες πολυ

    2. Δεν νομίζω ότι όταν λέει πως » έψαχναν οι γιοι τις να τον βρουν» δούλευε εκεί….Επειδή είναι άτομο του χώρου και εκείνος, σαν μικρά που είναι θεώρησαν οτι θα εργαζόταν και εκείνος εκεί……..

    3. Και περισυ η σασα ηταν στο σκαι. Δε λεει η τζινα οτι τον εψαχναν φετος. Και η εκπομπη της σασας μαλλον μαγνητοσκοπημενη ειναι. Οποτε τις καθημερινες αν πηγε με τα παιδια της εκει θα ηταν κ αυτος

      1. Δεν διαφωνώ με αυτό που λες, απλώς μην ξεχνάς οτι μιλάμε για μικρά παιδιά, που δεν έχουν ακόμη την γενικότερη αίσθηση του χώρου γύρω τους (κυριολεκτικά και μεταφορικά)….Δεν θα κάτσουν να σκεπτούν πού δουλεύει ο χ ή ο ψ….Σου λένε, εφόσον η μάνα μας δουλεύει εκεί και είναι και εκείνος του χώρου, άρα και εκείνος θα δουλεύει σε εκείνο το κανάλι

  34. ναι ναι το λεει η Σταματη,μας κανει μαθηματα στο Ινσταγκραμ λεει ,τον Παυλο φωτογραφιζει .αλλα θαθελα ναξερα ποιος μιλησε για την Σασα και το πηρε τοσο προσωπικα;γιατι εγινε εξαλλη κι ελεγε Τζινα μιλα επιτελους;ποιος χεστηκε για την Σταματη κι εκανε τετοιον χαμο σε μια μαγνητοσκοπημενη εκπομπη που λεει οτι ειναι ζωντανη;μηπως επειδη θιξανε το συναφι της τους κουτσομποληδες;μηπως επειδη ζηλευει κι αυτη την Σισσυ που πηρε εκπομπη εκει που ηταν στ αζητητα;

  35. Και εγώ παιδιά καταλήγω οτι πρέπει να αναφέρεται στον Σταματόπουλο………….Ο Αυτιάς μπορεί να είναι γλοιώδης, αλλά δεν γράφει στο ινσταγκραμ……….Επίσης, επειδή άκουσα και την μυτόγκα την Φαίη που το σχολίασαν στην εκπομπή της, είπε » ένα καλό παιδί»….Της φαινόταν »ένα καλό παιδί»…….Άρα αναφέρεται σε κάποιον που είναι κοντά στην ηλικιακή κατηγορία

  36. Ποιος αυτιας γραφετε ρε παιδια? Διδασκει ο αυτιας στο ινσταγκραμ πως πρεπει να συμπεριφερομαστε; σιγα μην εχει ινσταγκραμ ο αυτιας. Για προσωπο των ημερων παει. Και δεν ειναι σιγουρα ο καπουτζιδης

  37. Ο Σταματοπουλος ειναι και να μην ξεχνατε οτι εφυγε κακην κακως το καλοκαιρι απο το ΣΚΑΙ. Αυτος παιδεψε την Τζινα. Αυτος ο κακιασμενος

  38. Αν διαβασετε προσεχτικα λεει οτι την εβαλε να ετοιμασει σε 1 ωρα ενα βιντεο που ηθελε 3 ωρες, κ οτι οι ανθρωποι που συμμετειχαν σε αυτο ειχαν πληρωσει απο την τζεπη τους κ ηταν απο τις 5 το πρωι εκει να τους εξυπηρετησουν. Λεει οτι συνεβη στη δουλεια που πηγε μετα το μεγκα. Αρα δεν ειναι ο Καπουτζιδης. Τι βιντεο προβαλλει ο καπουτζιδης στο βοις που θελει να ξυπνησει απο τις 5 το πρωι? Απ οτι καταλαβα ηταν ζωντανη η εκπομπη γι αυτο κ η τοση πιεση χρονου.

  39. Πωπωπωπωπω, ειλικρινά παιδιά, το εν λόγω κείμενο της Τζίνας, ήταν »γροθιά στο στομάχι»………..Δεν υπάρχουν λόγια……..Ωστόσο, όσο μπορώ να καταλάβω πίσω από τα λόγια της, (επειδή έχω ζήσει αντίστοιχη περίπτωση στο παρελθόν από παρόμοιο τύπο, σε μικρότερη βέβαιη κλίμακα) θέλω να πω τα εξής: Υπάρχουν δύο κατηγορίες γκέυ: οι πολλοί καλοί και οι »κάφροι»…Δυστυχώς ή ευτυχώς, δεν υπάρχουν ενδοιάμεσες κατηγορίες σε αυτούς….Έτσι και κάποιος έχει την ατυχία και πέσει στη δεύτερη κατηγορία, είναι ό,τι χειρότερο μπορεί να του τύχει…..Ό,τι πιο απαίσιο είδος έχει περάσει ποτέ σε αυτή τη γή και το λέω εγώ που παρόλο ότι είμαι γυναίκα και γνωρίζω ότι πολλές γυναίκες είναι καργιόλες, θεωρώ ότι καμία γυναίκα καργιόλα δεν μπορεί να φτάσει σε τόσο επικίνδυνα σημεία μίσους, κακίας και απανθρωπιάς, όσο ένας ΚΑΚΟΣ ΓΚΕΥ……………….

  40. η Σταματοπουλος η Καπουτζιδης. και ισως τελικα να ειναι ο Σταματοπουλος γιατι ο αλλος δε χρειαζεται μονταζ. εχει αλλη σιχαμενη στην εκπομπη του να κραζει τους τεχνικους , αυτος δεν το κανει. Ααρα μαλλον η Σταματοπουλαινα.

        1. Λεει οτι εκτιμουσε καποια ατομα απο την μπροστινη ομαδα και πηγε σε αυτη την εκπομπη. Αρα προκειται για εκπομπη με πανελ κ αυτος δεν ηταν μπροστα αλλα πισω απο τις καμερες. Πανω η φωτο δειχνει την κοπελα στα καλημερουδια του μεγκα που παρουσιαζε η ντορεττα

  41. Στην αρχή πήγε το μυαλό μου στον Αυτιά….όμως όλα δείχνουν ότι πρόκειται για τον Καπουτζίδη…γιατί αυτός το παίζει ηθικοπλαστικός ταγός της Ελλάδας….
    Και δεν θα μου κάνει εντύπωση ΠΙΑ αφού έδειξε τι τσουτσού ήταν,με το να στέλνει μήνυμα στους ανώτερους του στο Μέγκα,σχετικά με το θέμα Ουγγαρέζου-Γεωργίου.Όπως επίσης και με την συμπεριφορά του στην Μεσσαροπούλου.
    Επίσης η Σκορδά,είπεε-χωρίς να αναφέρει το όνομα-»φαίνεται καλό παιδί..»που ταιριάζει στον Καπουτζίδη.

  42. Σκαι ολοφανερα λοιπον αφου το δειχνει η ιδια εδω:Οι γιοι μου που όταν τους έφερα στο στούντιο να δουν τη Σάσα που αγαπούν σαν φίλη μου με ρωτούσαν «Που είναι αυτός;» και έψαχναν παντού να τον βρουν

    1. Άρα δεν είναι πολύ οι δημοσιογράφοι του ΣΚΑι που παρουσιαζουν ειδησιογραφικη εκπομπή (για να θέλουν μονταζ…) το ΣΚ. Και αφού η Σκορδά λέει «φαινεται πολυ καλο παιδί» δε θα αναφέρεται στον Αυτιά. Υπάρχει κι άλλος

  43. Η ΚΑΠΟΥΤΖΙΔΕΝΑ . Η ισλαμολαγνα, αριστερουλα , Σερραία ποντικομαμη που το παίζει καλή και την έχει δει υπεράνω όλων

      1. τι μονταζ να θελει ο Καπουτζιδης και τους φωναξε απο τις 5 το πρωι;τελικα επειδη λεει πολλα κι αυτη και μας ζαλισε,καποιος τους πιεσε να ετοιμασουν ενα βιντεο στα γρηγορα, αυτη διαμαρτυρηθηκε οτι αυτο θελει ωρα κι εκεινος της ειπε αν δεν της αρεσει να παραιτηθει.τωρα μεταξυ μας απ αυτο δεν ξεραινεσαι

        1. Ξεραίνεσαι και παραξεραίνεσαι,αν ζεις σε ένα νοσηρό εργασιακό περιβάλλον με ανθρώπους που υπερβαίνουν τα εσκαμμένα…το Voice δεν έχει μοντάζ;Και λέει η κοπέλα παρουσιαστής-όχι δημοσιογράφος….Άρα,προς τον Καπουτζίδη πάει το πράγμα

  44. αυτος να περασει τα ιδια, αλλα καθε μερα για το υπολοιπο της ζωης του. να βρει μια γυναικα που να τον ξεφτυλισει τοσο πολυ που να αλλαξει ονομα απο ντροπη και οταν περναει να ακουει τι λενε πισω απο τη πλατη του. στο τελος να βασανιστει απο καταθλιψει η οπως αλλιως λεγεται και να δωσει τελος στο μαρτυριο του αλλα να μη μπορει γιατι δε θα ξερει πως και θα βασανιζεται ωρες μεχρι να περιμενει το τελος που δεν ερχεται.Για κακητου τυχη ομως να γλιτωσει αλλα βγαινοντας απο το νοσοκομειο να εχει κουσουρια που θα τον κανουν υποτελη. Να τα φερει ετσι η τυχη που ναχει την αναγκη οσων κοροιδευε για το υπολοιπο της ζωης του. Αυτο να τον τρωει και να αργοπεθαινει ο εγκεφαλος του αλλα να ζησει μεχρι βαθεια γεραματα με αυτο το πονο και την αναγκη να εξαρταται απο αλλους σωματικα. Αυτο νομιζω οτι ηθελε να γραψει η καημενη η κοπελα αλλα δε μπορεσε και ειπε ολες αυτες τις ηθικες αρλουμπες απο τακτ κ μονο.

  45. Μήπως εννοεί τον σταματοπουλο;ρε μαυρομουστακακη απαντά μας και σε τίποτα Εσύ που τα ξέρεις.ο καπουτζιδης έχει κάνει ποτέ εκπομπή που να ζητάει μονταζ;

      1. ο Παυλος μιλησε για το μπουλινγκ στην Σισσυ κι ολο το κατιναριο θιχτηκε και βγαζουν και τα δικα του τα απλυτα στη φορα

        1. ακουστε τι του γραφουνε του Παυλου στο Ινστα(η ορθογραφια ως εχει),το αντιγραφω Κατι λεγετε για εσενα και την γαβαλα!μηπως να μιλησεις?

    1. ε και τι ζητησε μονταζ ο Καπουτζιδης;τωρα ενταξει ρε παιδια της ειπε να μονταρει στα γρηγορα κι αυτη ξεραθηκε;πολυ χοντρο

      1. Αν σου ζητάει δουλεια μιας μέρας να τη βγαλεις σε 1 ώρα ε είναι κομμάτι χοντρό. Κι αν αυτό γινει συνηθεια χαλαρά στον ιδιωτικο τομέα σε στελνει στο νοσοκομείο

      1. ναι εχεις δικιο αλλα τι συμβαινει τωρα;ολοι ψαχνουν να βρουν καποιον κακο ,η Σκορδα πρωτη,μετα η Σταματη ,η Ραλλη,η Γαβαλα,τι παθανε;υποπτευομαι οτι το παραμυθι με την κακια μαγισσα Σπυροπουλου που μας ταιζαν τοσα χρονια δεν πουλαει πια και ψαχνουν να βρουν τον καινουργιο Αρτεμη Ματσα

    1. οχι κανω λαθος το 2016 το Μεγκα επαψε να βγαζει ζωντανο προγραμμα το λεει καθαρα η Τζινα κι ετσι αναγκαστηκε να παει σ αλλο καναλι

        1. δεν μπορει η Σταματη ποτ το ξεκονησε να συκοφαντει καποιον απ το καναλι που δουλευει,θα πρεπει να ειναι πολυ ζουρλη ,αλλα ισως επειδη θα την κοψουνε δε την νοιαζει κιολας

  46. Σημερα η Πολυκάρπου στον Ουγγαρεζο μιλησε ότι έφυγε και ένας τεχνικός. Μάλλον εξαιτίας του ίδιου ατόμου. Μίλησε για άτομο που κουνοαει το δάχτυλο μπροστά στην κάμερα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Back to top button