Η Ζέτα Μακρυπούλια ΕΞΟΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ: «Έχω αντοχή στον πόνο»
Η Ζέτα Μακρυπούλια ΕΞΟΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ: «Έχω αντοχή στον πόνο» «Έχω αντοχή στον πόνο γιατί είναι αρκετά επίπονη αυτή η δουλειά. Αυτό που έλεγαν οι παλιοί «γερό στομάχι» είναι απολύτως ρεαλιστικό. Έχω ένα δοχείο αντοχών λοιπόν που χωράει πολύ πράγμα, κυρίως ψυχική πίεση και πόνο. Και πέρα από αυτό, ξεκλείδωσα και συνεχίζω να το κάνω πολλά πράγματα που είχα κλειδωμένα: ανασφάλειες, φοβίες, ζητήματα με την εικόνα μου» εξήγησε στον ελεύθερο τύπο η Ζέτα Μακρυπουλια.
Η Ζέτα Μακρυπούλια εξομολογείται: Είμαι κλειστός άνθρωπος και πολύ μοναχικός
η Ζέτα Μακρυπούλια παραδέχτηκε πως είναι κλειστός και μοναχικός άνθρωπος.
Έχεις σκεφτεί ποτέ ότι ίσως χάσεις την ανεξαρτησία σου;
Ποτέ δεν θα γίνει αυτό, είμαι σαν ρομπότ. Έχω μάθει να βασίζομαι μόνο στον εαυτό μου.
Στα χρήματα ή και γενικότερα;
Και γενικότερα, δύσκολα θα ζητήσω βοήθεια. Δεν είναι και φοβερά τιμητικό για μένα αυτό που σου λέω. Είμαι κλειστός άνθρωπος και πολύ μοναχικός παρότι είμαι συνέχεια με φίλους και χαχαχα και χουχουχου. Σπάνια θα ζητήσω βοήθεια. Επίσης, αν μου συμβαίνει κάτι μπορεί να μη το καταλάβεις. Βάζω τη μάσκα του «δεν έχω κάτι» και συνεχίζω.
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
