Μαγιό ΧΩΡΙΣ ΡΕΤΟΥΣΠροτεινόμενα

Καλομοίρα: Έτσι ΕΧΑΣΑ….40 κιλα!!!

Όπως είναι γνωστό, κατά τη διάρκεια της πρώτης εγκυμοσύνης των δίδυμων παιδιών της, η Καλομοίρα πήρε σχεδόν 40 κιλά. Με πολύ κόπο και… ιδρώτα κατάφερε να τα χάσει, έπειτα από έξι μήνες, και να επιστρέψει στην εντυπωσιακή σιλουέτα με την οποία την λάτρεψε το ευρύ κοινό.

Στην δεύτερη εγκυμοσύνη της, η γλυκιά τραγουδίστρια πήρε λιγότερα κιλά αφού πρόσεξε περισσότερο. Με αφορμή το γεγονός πως έγινε και πάλι μανούλα θυμηθήκαμε τι κάνει η 31χρονη κάθε φορά που θέλει να μειώσει το βάρος της.

H τραγουδίστρια που προσπαθεί να τρώει υγιεινά και να γυμνάζεται συστηματικά ακολουθεί λοιπόν την εξής διατροφή:

Πρωινό: Ομελέτα με ασπράδια αυγού, μανιτάρια, σπανάκι και κρεμμύδι. Φρούτα, όπως φράουλες ή πεπόνι

Μεσημεριανό: Πράσινη σαλάτα με μαρούλι και σπανάκι, συνήθως συνδυάζεται με ψητό κοτόπουλο ή ψάρι

Βραδινό: Κοτόπουλο στην σχάρα με γλυκές πατάτες και λαχανικά

Η τραγουδίστρια πέρα από την διατροφή της, πέντε tips που ακολουθεί και η ίδια, έτσι ώστε να βοηθάει το σώμα της να κρατιέται σε άψογη φυσική κατάσταση:

Είναι σημαντικό να τρώτε πέντε φορές την ημέρα. Εγώ ενδιάμεσα της διατροφής μου και των κυριών πιάτων, τρώω και κάποια γεύματα ως snacks όπως: ελληνικό γιαούρτι, γκρανόλα ή φρούτα, αμύγδαλα ή 1 κομμάτι κρέας βοδινό.
Πρέπει να τρώτε πολλά λαχανικά. Προσπαθώ να συνδυάζω πάντα με το γεύμα μου διάφορα λαχανικά.

Να πίνετε άφθονο νερό. Έχω πάντα ένα μπουκάλι νερό στην τσάντα μου και φροντίζω να πίνω κατά τη διάρκεια της ημέρας. Κάνει καλό στο πεπτικό σύστημα, αλλά και στην επιδερμίδα.

Προσπαθήστε να κάνετε κάποιο είδος γυμναστικής 3-5 φορές την εβδομάδα.
Πρέπει να κοιμάστε καλά. Είναι σημαντικό για το σώμα, το μυαλό και την ψυχή σας.

One Comment

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Back to top button