Καλυβάτσης για τον ξυλοδαρμό στο θέατρο: «Η Σοφία ήταν στο πάτωμα και ο Μάνος την έβριζε»

11

«Ο Μάνος είπε «κλώτσησα την πόρτα. Δεν την χτύπησα. Την έσπρωξα»», λέει ο συμπρωταγωνιστής των Παυλίδου – Παπαγιάννη για όσα έγιναν το επίμαχο βράδυ μετά την παράσταση

Ο Σωτήρης Καλυβάτσης, ένας εκ των πρωταγωνιστών της παράστασης «Πετάει – Πετάει» στο θέατρο «Χυτήριο», όπου η ηθοποιός Σοφία Παυλίδου καταγγέλλει πως έπεσε θύμα ξυλοδαρμού από τον συνάδελφό της Μάνο Παπαγιάννη, εξιστορεί όσα έγιναν το επίμαχο βράδυ.

«Ο Μάνος στην συγκεκριμένη περίπτωση το τράβηξε», λέει στο «Έθνος» ο Σωτήρης Καλυβάτσης και εξηγεί: «Δεν υπήρχε προηγούμενο πρόβλημα στη μεταξύ τους σχέση, παρά μικροτριβές, όπως συμβαίνει σε όλους τους θιάσους.

Μετά το τέλος εκείνης της παράστασης ήμουν με τον Μάνο στο καμαρίνι που μοιραζόμαστε και εκείνος άλλαζε. Απευθύνθηκε προς τον πάνω όροφο, που είναι το καμαρίνι της Σοφίας ρωτώντας την γιατί δεν είπε την συγκεκριμένη ατάκα και εκείνη απάντησε πως δεν της βγήκε.

Ο Μάνος της είπε πως το έκανε επίτηδες και μετά «θα σε γ…ω πάνω στη σκηνή». Αυτό το άκουσα. Εκείνος στην συνέχεια εκσφενδονίστηκε στο πάνω καμαρίνι και μέχρι να ανέβω άκουγα φασαρία και βρισιές. Όταν ανέβαινα, είχε ήδη μπει στο καμαρίνι η Κόνι Μεταξά φωνάζοντας «τι κάνετε εκεί;». Η Σοφία ήταν πεσμένη στο πάτωμα και ο Μάνος συνέχιζε να την βρίζει».

Όπως αποκαλύπτει ο Σωτήρης Καλυβάτσης, την επόμενη ημέρα ο θίασος συναντήθηκε με την ιδιοκτήτρια του θεάτρου Βάσια Παναγοπούλου, προκειμένου να εκτονωθεί η κατάσταση. «Εκεί ο Μάνος είπε «κλώτσησα την πόρτα. Δεν την χτύπησα. Την έσπρωξα»».

Τέλος, ο ηθοποιός δηλώνει: «Θέλω να συνεχιστεί η παράσταση. Από αυτό ζούμε. Κατανοώ τη Σοφία, της είναι πολύ δύσκολο να παίξει ξανά με τον Μάνο. Εγώ θα είμαι κανονικά στο θέατρο για να κάνω τη δουλειά μου».

Μοιραστείτε το!

Σχολιάστε το άρθρο Η άποψη του καθενός είναι ελεύθερη. ΠΡΟΣΟΧΗ: Τα σχόλια σας, ΔΕΝ υιοθετούνται! Η ηλεκτρονική σας διεύθυνση, θα είναι στη διάθεση οποιουδήποτε, παρουσιάσει έννομο συμφέρον!

11 Σχόλια

  1. εσυ η απο κατω με το νικ «ναι»,γιατι να ισχυει αυτο και οχι η αλλη εκδοχη,οτι δηλ,ηθελε η δαλιανη να γυρισει στο εργο και βαλθηκε ο παπαγιαννης να κανει πολεμο στην παυλιδου για να παραιτηθει,κατι που την οδηγησε να αντιδρασει και να «ξεχναει»»ατακες στη σκηνη.τη παυλιδου δεν τη ξερω,αλλα πιστευω οτι εχει καλο ονομα στο χωρο και πολυ καλο κυκλο και γενικα διατηρει πολυ χαμηλο προφιλ,ακομα και την περιοδο που οργιαζαν οι φημες για τα κατορθωματα του πρωην συζυγου της,νομιζω φερθηκε σαν κυρια.δεν εχει ακουστει για τιποτα.αντιθετα το ζευγος,εχει δωσει δειγματα διψας για προβολη και δε τους λες και τον ορισμο της κουλτουρας.μη ξεχνας και τη μαρτυρια της νικολαιδου,που για να το αναφερει η γυναικα,λογικα θα ειχε και αυτη μαρτυρες.δε λες τετοιες χοντραδες αν δεν ισχυουν.

  2. το έργο αν είχε επιτυχία δεν οφείλεται για τον παπαγιάννη και εννοείται πρωταγωνιστής έπρεπε να ήταν ο καλυβάτσης, εξαρχής πιο γνωστός είναι έκανε 2-3 πράγματα.όσο για την παυλίδου, ναι ναι επίτηδες ήθελαν να χτυπήσουν και να διώξουν τον κιμούλη μη χέσω αχχαα. τώρα να θέλουμε να είμαστε δίκαιοι,πιο πολύ ταλέντο έχει η παυλίδου από την γυναίκα του, πιο ατάλαντη πεθαίνεις.η μόνο επιτυχία της ήταν η μαρία η άσχημη αχαχα

  3. Ναι στο άρθρο

    Η Παυλίδου φοβόταν μήπως, μετά την άδεια εγκυμοσύνης, η Δαλιάνη επέστρεφε στον ρόλο που είχε παίζει κατά την προηγούμενη σεζόν, αυτόν που τώρα έχει η Παυλίδου. Σε συνεννόηση με τον πρώην και ίσως νυν της, τον Καλυβάτση, την έστησε στον άντρα της Δαλιάνη, τον Παπαγιάννη, εκμεταλλευόμενη τον ευέξαπτο χαρακτήρα του: αυτή παρέλειψε τη σημαντική για την εξέλιξη του έργου κίνηση και ο Καλυβάτσης σφύριξε στον Παπαγιάννη ότι η κυρία το έκανε επίτηδες. Ο Παπαγιάννης τσίμπησε με τα γνωστά αποτελέσματα.
    Τώρα η Παυλίδου επιστρέφει ανενόχλητη στο ρόλο της και μετά από γερή διαφήμιση, ο Καλυβάτσης σύμφωνα με σημερινά δημοσιεύματα παίρνει το ρόλο του Παπαγιάννη και το ζευγάρι Δαλιάνη – Παπαγιάννη απομακρύνεται οριστικά από το έργο στο οποίο είχε πρωταγωνιστήσει, με πολλή επιτυχία προφανώς αφού το έργο ανέβηκε ξανά,
    Φυσικά τα παραπάνω είναι υποθετικά, αλλά εμένα τουλάχιστον εκεί με οδηγούν τα γεγονότα και το ότι η Παυλίδου πάντα μου φαινόταν μια σατανική μουχρίτσα, όπως και ο δήθεν τρισχαριτωμένος Καλυβάτσης.
    Και κάτι τέτοιοι τύποι είναι ΙΣΩΣ πιο επικίνδυνοι από κάποιον οξύθυμο…
    Και κάτι τελευταίο: ‘Ολα τα περίεργα ρε παιδί μου, στις παραγωγές της Παναγοπούλου συμβαίνουν…Όλως τυχαίως άραγε;

  4. Ναι στο άρθρο

    Πολύ γερές πατούσες και σιδερένια νυχοπόδαρα πρέπει να έχει ο Παπαγιάννης, αφού ΚΛΩΤΣΗΣΕ την πόρτα τόσο δυνατά ΞΥΠΟΛΗΤΟΣ όπως λένε όλοι. Ένας κανονικός άνθρωπος θα τα είχε τσακίσει το πόδι του. Αυτός φαίνεται ότι είναι ξάδερφος του Κόναν του βάρβαρου…

  5. φημη; στο άρθρο

    Ο Καλυβάτσης δεν έλεγαν ότι τα είχε με την Παυλίδου πριν 2-3 χρόνια. Τότε που δεν είχε ανκοινωθεί επίσημα ότι χωρίζουν με Φερεντίνο..

  6. Ανώνυμος στο άρθρο

    Το Σάββατο που μας πέρασε βρέθηκα και εγώ ανάμεσα σ’ όλους εκείνους που στάθηκαν καρτερικά στην ουρά για να παρακολουθήσουν την ταινία The Post. Όταν τα φώτα άναψαν για το καθιερωμένο διάλειμμα, διαπίστωσα πως μία είδους αναταραχή λαμβάνει χώρα αρκετές θέσεις πίσω από εμένα. Χρειάστηκαν δύο, τρία λεπτά μέχρι να διαπιστώσω ότι ως αφορμή του καυγά στάθηκαν κάποιες κατειλημμένες από παλτά θέσεις. Η φρασεολογία, όμως, του νεαρού άνδρα, απέναντι σε μία κυρία, τουλάχιστον τρείς δεκαετίες μεγαλύτερή του, με σόκαρε. Αυτό που μου προκάλεσε ακόμα μεγαλύτερη εντύπωση ήταν το γεγονός ότι κανείς δεν ένιωσε την ανάγκη να παρέμβει. Τουναντίον! Παρακολουθούσαν ατάραχοι τον 40αρη να λούζει με χυδαίες εκφράσεις την διπλανή του, απειλώντας: «δεν με ξέρεις εμένα! Θα τα σπάσω όλα εδώ μέσα, πρόσεχε». Η κυρία είχε στρέψει το τρομοκρατημένο βλέμμα της στην οθόνη και η επιστροφή της για ακόμα μία φορά υπέροχης Μέρλι Στριπ, λειτούργησε ως από μηχανής θεός. Ένα μόλις εικοσιτετράωρο μετά από το ατυχές αυτό συμβάν, «πέφτω» στην είδηση ότι ένας άνδρας ηθοποιός έστειλε στο νοσοκομείο γυναίκα συνάδελφό του, μετά από διαπληκτισμό στα καμαρίνια. Απ’ ό,τι φαίνεται, παρ’ ότι το 2018 προμηνύεται έτος των γυναικών, στην άλλη άκρη του Ατλαντικού, το κίνημα του #MeToo δεν μεταφράζεται στα ελληνικά. Τί και αν ακόμα και στην άγρια βιομηχανία του θεάματος, εκεί που διακυβεύονται εκατοντάδες εκατομμύρια, τα οποία διαχειρίζονται κατά βάση τεράστια ανδρικά εγώ, σημειώνονται σημαντικές προσπάθειες να μπει ένα τέλος στην σεξουαλική παρενόχληση και στην έμφυλη βία. Εδώ, μάλλον ακόμα επικρατεί, η λογική «φάει την σφαλιάρα σου και μην το κάνεις και θέμα». Δεν εξηγείται αλλιώς αυτό που συνέβη στην περίπτωση των δύο ηθοποιών. Αν και η υπόθεση έχει ακολουθήσει το δρόμο της δικαιοσύνης και οι γραμμές αυτές δεν έχουν σκοπό να αποτελέσουν κάποιου είδους διαδικτυακό δικαστήριο, δεν γίνεται να αφήσει κανείς ασχολίαστο το ότι ούτε η καταγγελία από μόνη της, ούτε οι μάρτυρες, ούτε η ιατρική γνωμάτευση δεν στάθηκαν αρκετά για να αντιδράσουμε, καταδικάζοντας τουλάχιστον την υποψία ότι μία γυναίκα φέρεται να πέφτει θύμα ξυλοδαρμού στον χώρο εργασίας της. Υπάρχουν δύο μάρτυρες που έχουν δει το περιστατικό και επιβεβαιώνουν ότι υπήρξε σωματική επίθεση και ένας που ενώ δεν πρόλαβε την στιγμή της επίθεσης, είδε, όμως, αμέσως μετά την γυναίκα πεσμένη στο πάτωμα. Ακολουθεί η επίσκεψή της σε δημόσιο νοσοκομείο. Εκεί γιατρός πιστοποιεί ότι έχει υποστεί κακώσεις. Αποτέλεσμα; Ο εμπλεκόμενος στο περιστατικό που φέρεται να προκάλεσε την επίθεση συνεχίζει να παραμένει στη θέση του. Το φερόμενο ως θύμα της επίθεσης αντικαταστάθηκε από την σύζυγό του και οι ιθύνοντες του θεάτρου βρίσκονται σε μία σύγχυση που κάθε τόσο και λιγάκι μετατρέπεται και σε ειρωνεία: «μα δεν καταλαβαίνουμε γιατί θυμώνετε που δεν θέλουμε να απολύσουμε κάποιον» ή το άλλο αμίμητο «να γυρίσει πίσω στη δουλειά της να μιλήσουμε, να τα βρουν». Άρα να γυρίσει, να αντικρύσει, να συνομιλήσει και εν τέλει να συνεργαστεί με τον άνθρωπο που ισχυρίζεται ότι της επιτέθηκε; Εδώ μιλάμε για τον απόλυτο παραλογισμό. Ενδιαφέρον, έχει, άλλωστε η παντελής εξίσωση των φερόμενων θύματος και θύτη, με δύο τουλάχιστον παράγοντες του θεάτρου, να κρατούν ίσες αποστάσεις. Αξιοσημείωτο και του κλίματος που κατακλύζει την ελληνική κοινωνία αποτελεί και το γεγονός ότι αρκετά άτομα γύρω μας επιμένουν με διαδικτυακά σχόλια να προσεγγίζουν το περιστατικό ως έναν καυγά παρασκηνίων, μία συναδελφική διένεξη, μία κοντρίτσα βρε αδελφέ. Τί και αν υπάρχει και άλλη ηθοποιός που καταγγέλλει τον συγκεκριμένο κύριο για επιθετική συμπεριφορά στο παρελθόν. Όχι!«Δεν είμαστε αστυνομία, δεν είμαστε δικαστές» απαντούν οι απανταχού αμέτοχοι, αδέκαστοι παρατηρητές. Όχι. Απ’ ότι φαίνεται, όμως, είμαστε ωχαδελφιστές που παρακολουθούν με ιδιαίτερη ψυχραιμία την κυρία δίπλα μας στο θέατρο να κακοποιείται από τον σύζυγό της (βλέπε καλοκαιρινή συναυλία του Διονύση Σαββόπουλου). Σηκώνουμε το κινητό να καταγράψουμε το περιστατικό, αλλά δεν παρεμβαίνουμε και έτσι ο “κύριος” συνεχίζει αφού ξέδωσε με πέντε γυριστές να παρακολουθεί ανενόχλητος την παράσταση, χωρίς να βρεθεί ένας άνθρωπος να καλέσει την αστυνομία

    • οπότε στο άρθρο

      Τί προτείνεις με το μακροσκελές κείμενό σου; Να δικάσουμε εμείς; Να διαπομπέυεται ο φερόμενος θύτης επειδή εμείς θα θεωρούμε ότι είναι θύτης; Αυτοί που παίρνουν ισες αποστάσεις παραπέμπουν στο δικαστήριο. Εδώ διασύρεται και η γυναίκα του ή δεν είναι αυτή γυναίκα; Ούτε εσύ δεν το αναφέρεις αυτό. Το κείμενό σου έξυπνα παραλείπει κάποια πράγματα. Και όχι καλή μου ο κύριος στη συναυλία Σαβόπουλου έφυγε αφού του επιτέθηκαν πολλοί από τους τριγύρω… ακολουθούμενος από τη φουκαριάρα γυναίκα του…

  7. αχα στο άρθρο

    άρα ούτε η Κόνι Μεταξά ήταν εκεί, μπήκε λίγο μετά. Λέει «Όταν ανέβαινα, είχε ήδη μπει στο καμαρίνι η Κόνι Μεταξά φωνάζοντας «τι κάνετε εκεί;»» Ενδιαφέρον… Επίσης ενδιαφέρον θα είχε να μας πει τα λόγια της κα Παυλίδου που περιέργως τα ξέχασε…