Κατερίνα Καινούργιου: Μίλησε ανοιχτά για το μέλλον της εκπομπής της
Οργίαζαν το τελευταίο διάστημα οι φήμες, που έφεραν την εκπομπή «Λόγω TiVis» να κόβεται μετά το Πάσχα. Η Κατερίνα Καινούργιου έδωσε τέλος ση φημολογία μέσα από την εκπομπή της Τρίτης. Η ίδια σχολιάζοντας ένα βίντεο είπε: «Ανυπομονούμε μετά το Πάσχα. Εμείς ξαναείμαστε εδώ Τρίτη του Πάσχα τηλεθεατές μου. Οπότε από Τρίτη του Πάσχα θα έχουμε συνέχεια. Οπότε λίγο υπομονή κάντε. Λίγο υπομονή».
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
