Hit enter after type your search item

Κοιλιακοί- πέτρα με άσκηση που δεν έχεις δοκιμάσει

/
/
img

Θέλεις επίπεδη κοιλιά, αλλά εκείνη δείχνει να «μην σε θέλει»; Έχεις κάνει κατά καιρούς ό,τι άσκηση σου έχουν δείξει για κοιλιακούς πέτρα αλλά τίποτα; Ήρθε η ώρα να δοκιμάσεις τη «V Prayer Reach»! Δε χρειάζεσαι εξοπλισμό ούτε πολύ χώρο.
Απλώς ακολούθησε τις οδηγίες:
Ξάπλωσε ανάσκελα και σήκωσε τα πόδια σου κάθετα στον αέρα ανοίγοντάς τα τόσο ώστε να σχηματίσεις το γράμμα “V”.
Σήκωσε τα χέρια σου τεντωμένα μπροστά στο στήθος.
Κράτα τις μύτες των ποδιών σου τεντωμένες και καθώς εκπνέεις, σήκωσε το κεφάλι, τους ώμους και την ωμοπλάτη σου, ώστε τα χέρια σου να βρεθούν ανάμεσα στα πόδια σου.
Επίστρεψε στην αρχική σου θέση.
Κάνε 3 sets των 15 επαναλήψεων.
Extra tip: Το πιγούνι σου μακριά από το στήθος. Οι ώμοι σου μακριά από τα αυτιά.
Thank us later!

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Pinterest

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

This div height required for enabling the sticky sidebar
Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :