Κώστας Αποστολάκης: The selfie bomber!
Στο νυχτερινό κέντρο “Frangelico” βρέθηκε ο φωτογραφικός φακός και μαντέψτε ποιους συνάντησε.
Τον Κώστα Αποστολάκη και την Πηνελόπη Πλάκα, σε επίσημη έξοδό τους, να διασκεδάσουν πρώτο τραπέζι πίστα. Οι δύο επώνυμοι διασκέδασαν μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες το βράδυ της Κυριακής 1 Μαρτίου με την παρέα τους.
Η Πηνελόπη Πλάκα μάλιστα δεν σταμάτησε να φωτογραφίζει τόσο τον Κώστα Αποστολάκη όσο και την παρέα της με το κινητό της, με τον ηθοποιό να μη σταματά να κάνει πλάκες στο φακό. Ο φακός την απαθανάτισε τη στιγμή της δράσης.
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
