Hit enter after type your search item

Le Figaro: “΄Εχασε ο ουρανός της Αθήνας τη θρυλική χειμωνιάτικη λάμψη του”

/
/

Η αιθαλομίχλη της Αθήνας γίνεται θέμα και στη γαλλική εφημερίδα Le Figaro, συνδέοντας την οικονομική κρίση στην Ελλάδα με την καταστροφή του περιβάλλοντος.
Η εφημερίδα σημειώνει ότι τις τελευταίες ημέρες ο ουρανός της ελληνικής πρωτεύουσας έχει χάσει την θρυλική χειμωνιάτικη λάμψη του από μια βαριά και πυκνή ομίχλη, ένα κοκτέιλ μονοξειδίου του άνθρακα και οξειδίων του αζώτου. «Πρέπει να προσθέσετε και μια μόνιμη μυρωδιά καψίματος, το οποίο επιτίθεται στα ρουθούνια στο σούρουπο,» γράφει η Figaro.
«Οι Έλληνες, χτυπημένοι από διαδοχικές μειώσεις στους μισθούς και τις συντάξεις τους, δεν μπορούν πλέον να αντέξουν οικονομικά να θερμάνουν τα σπίτια τους με κοινές εγκαταστάσεις. Ο νέος φόρος κατανάλωσης που επιβλήθηκε στην Ελλάδα από τον εποπτευόμενο προϋπολογισμού της χώρας έχει αυξήσει την τιμή του πετρελαίου θέρμανσης στα 1,40 ευρώ ανά λίτρο, ενώ είναι περίπου στα € 0,95 στη Γαλλία. Αυτό έχει οδηγήσει σε μια μείωση της κατανάλωσης στο πετρέλαιο της τάξης του 75%.» Η Le Figaro αναφέρεται και στα προβλήματα στη θέρμανση των σχολείων και στους νεόπτωχους που επιλέγουν ξυλόσομπες και τζάκια και καίνε τα πάντα: «Κορμούς, κλαδιά δέντρων, ελαστικά και κιβώτια με σοβαρές συνέπειες για τη δημόσια υγεία.»
Ο κ. Γεράσιμος Αράπης, καθηγητής Τοξικολογίας στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο, μιλά στην Le Figaro για τις προειδοποιήσεις που έχει απευθύνει στην κυβέρνηση: «Καθώς το ξύλο είναι ακριβό, καίνε σκουπίδια, που καλύπτονται με τοξικές ουσίες όπως το χρώμα. Διαφορετικά, πηγαίνουν στο δάσος για να κόψουν ξύλα παράνομα. Και με τις περικοπές στον προϋπολογισμό, δεν υπάρχουν αρκετοί θηροφύλακες για να αποτρέψουν την καταστροφή στη φύση.»

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

This div height required for enabling the sticky sidebar
Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :