ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΚΑΚΟΥΡΗΣ | Η συνάντηση του «Δούκα Σεβαστού» με την Ελένη Μενεγάκη! Δείτε όσα είπαν
Ποδαρικό στην πρώτη εκπομπή του χρόνου έκανε ο Λεωνίδας Κακούρης και συναντήθηκε πρώτη φορά με την Ελένη Μενεγάκη.
Ο κακός από την επιτυχημένη σειρά του ΑΝΤ1, «Άγριες Μέλισσες» βρέθηκε στο πλατό της «Ελένης» και μίλησε για τη ζωή του, για τον ρόλο του στη σειρά αλλά και για όσα δεν γνωρίζαμε για εκείνον μέχρι σήμερα.
Από την αρχή της συζήτησής τους, η διάσημη παρουσιάστρια ανέφερε πως ήθελε τον ηθοποιό για πρώτο καλεσμένο της χρονιάς καθώς είναι από τους τηλεοπτικούς «κακούς» που συμπαθεί ιδιαίτερα, ενώ εκείνος ανέλυσε την άποψή του γιατί αγαπάει τόσο πολύ τον ρόλο του Δούκα Σεβαστού. «Είναι και αυτός μια βασανισμένη ψυχή, όσο κι αν δεν του φαίνεται. Στους κακούς δεν πρέπει να ψάχνεις να βρεις το τι θα κάνεις για να φανούν κακοί. Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να δικαιολογήσεις και να βρεις τον λόγο για τον οποίο έχουν γίνει κακοί. Και μόνο μέσα από αυτό θα μπορέσεις να κατανοήσεις, να αγαπήσεις και να πλησιάσεις τον ρόλο».
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
