«Λύγισε» μιλώντας για το χαμό της μητέρας του!
«Η μητέρα μου ήταν αυτή που με πίστευε και έφυγε όταν ήμουν ούτε 16 ετών. Δεν με είχε δει ποτέ. Ακόμα και στο Ωδείο, στις απλές συναυλίες που δίναμε εκεί, δεν τα κατάφερε να έρθει. Ήταν άρρωστη από όταν ήμουν εγώ στο δημοτικό. Θυμάμαι σαν τώρα πως είχε καρκίνο στον μαστό, το ανακάλυψε λίγο πριν τα Χριστούγεννα και δεν μας είπε τίποτα», εξομολογήθηκε ο Γιώργος Θεοφάνους.
Και συνέχισε: «Αυτό είναι το λάθος, ρε παιδί μου, που κάνουν οι γυναίκες. Η πρόληψη είναι το κυριότερο πράγμα. Αποφάσισε, λοιπόν, να μην μας το πει, περάσαμε μαζί τα Χριστούγεννα και μετά μπήκε στο νοσοκομείο».
Όταν, δε, αντίκρισε ένα γράμμα που είχε γράψει ο ίδιος σε εκείνη «λύγισε» και δεν συγκράτησε το συναισθηματικό του βάρος.
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
