Προτεινόμενα

Μαγιό Σκορδά: Το ΧΤΕΝΙΣΜΑ παραλίας και η ΔΙΑΙΤΑ που δεν ΠΑΙΖΕΤΑΙ!

Να χεις όρεξη να φτιάχνεις το μαλλί, κατακαλόκαιρο. Αν είναι έτσι πρακτικό, μια χαρά…κι αν έχει κάποιον να στο φτιάξει, βεβαίως!

Η Φαίη Σκορδά ξέρει να τραβάει τα βλέμματα, παρά το ότι επίσης ξέρει, πως δεν χρειάζεται να προσπαθήσει πολύ με τέτοιο κορμί!

Οι φωτογραφίες είναι για να τις περιεργάζεσαι όσο μακρινό ή κοντινό και να είναι το πλάνο.

Για όσους ενδιαφέρονται να σας πούμε πως η Φαίη χτυπιέται στη γυμναστική, κυρίως εντός σπιτιού. Σχοινάκι αλλά και ραντεβού με την πέρσοναλ σε τακτική βάση. Συνδυασμός με σκληρή διατροφή…τόσο μικρές μερίδες που να μας χορτάσουν εμάς…

Πάντως αν θέλετε, μία από τις δίαιτες που ακολουθεί τακτικά είναι η γνωστή, δηλαδή με πρωτείνη και λίγους, πολύ λίγους υδατάνθρακες.

Για όσες και όσους αυτό ακούγεται βουνό, θα δηλώσουμε συμπαράσταση λέγοντας πως όταν η δουλειά σου έχει αν κάνει με την εικόνα σου, η πειθαρχία χάνεται πολύ πιο δύσκολα.

Διαβάστε ακόμα: Μία από τις δίαιτες της Φάιης Σκορδά

Η μέρα της ξεκινάει ως εξής, με τα δικά της λόγια: «Ένα βραστό αβγουλάκι με αλάτι και πιπέρι για πρωινό και φυσικά ένας καφές γιατί αλλιώς δεν ανοίγει το μάτι. Το αβγό είναι τέλεια πηγή πρωτεΐνης και πολύ χορταστικό. Μάλιστα, είναι και πανεύκολο γεύμα αφού μπορείτε να βράσετε μερικά και να τα έχετε στο ψυγείο, έτοιμα για το πρωινό! Το μεσημεριανό μου δεν αργεί και γύρω στη μια έφαγα φιλέτα -ναι, πληθυντικός.

Όταν λέω πως μπορούμε να φάμε όση ποσότητα θέλουμε το εννοώ. Είναι τέλειο γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να πεινάς μετά αφού τρως μέχρι να χορτάσεις. Το συνόδευσα με ένα ώριμο αβοκάντο με λάδι και αλάτι.

Το αβοκάντο είναι από τα πιο θρεπτικά και χορταστικά φρούτα. Περιέχει όλα τα καλά λιπαρά, βιταμίνες Α, Κ και Ο και περισσότερο ποτάσιο ακόμα και από τις μπανάνες. Κυρίως όμως είναι νόστιμο και μπορείτε να το βάλετε και σε οποιαδήποτε πράσινη σαλάτα (επίσης όταν εχω χρόνο κρατάω την φλούδα και περνώ με αυτή όλο μου το πρόσωπο για μια extra δόση βιταμίνης Ε και ενυδάτωση). Συνεχίζουμε… Πριν λίγο τελείωσα και το βραδινό μου γεύμα που ήταν κοτόπουλο στην σχάρα. Όχι, δεν έφαγα και τα 6 κομμάτια αλλά θα μπορούσα αν ήθελα. Αυτή τη φορά το συνόδευσα με βραστά καρότα και σπαράγγια με λάδι, λεμόνι και αλάτι. Τα καρότα είναι γεμάτα βιταμίνες και είναι ιδιαίτερα ευεργετικά, αφού βοηθάνε την επιδερμίδα πάρα πολύ.

Τα σπαράγγια είναι εκτός από νόστιμα και ΠΑΡΑ ΠΟΑΥ θρεπτικά. Περιέχουν βιταμίνες του συμπλέγματος Β, βιταμίνη Ο, βιταμίνη Ε, καροτένιο, μέταλλα όπως το φώσφορο, το ασβέστιο, το μαγνήσιο και έχουν ελάχιστες θερμίδες. Είναι μια «βόμβα θρέψης». Πριν κοιμηθώ θα φάω το καθιερωμένο μου ακτινίδιο».

Tags

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Back to top button
Close