Μαρία Μπεκατώρου: Ενα δημοσίευμα τρόμαξε τόσο την μαμά μου, που με πήρε τηλέφωνο πανικόβλητη
Μαρία Μπεκατώρου: Ενα δημοσίευμα τρόμαξε τόσο την μαμά μου, που με πήρε τηλέφωνο πανικόβλητη – Πάντως με το θέμα “παιδί” όντως έχεις έρθει και εσύ πολλάκις σε δύσκολη θέση σε συνεντεύξεις σου…
– Ακριβώς… Είναι ένα θέμα το οποίο από ένα σημείο και μετά άρχισε να με ενοχλεί, γιατί δεν υπήρχε συνέντευξη κατά την διάρκεια της οποίας να μην έπρεπε να απαντήσω για το αν θέλω να κάνω ένα παιδί… Τα Μέσα με κάτι τέτοια είναι αδιάφορα. Δεν λέω ότι έχουν κακή πρόθεση, αλλά έχουν αυτή την ενοχλητική περιέργεια, την ίδια με αυτή που μπορεί να έχουν οι φίλες της μαμάς μου (γέλια)
– Πιστεύεις πως υπάρχει ακόμα και σήμερας ας πούμε ένας “κοινωνικός ρατσισμός” απέναντι σε όλες εκείνες τις γυναίκες που είναι παντρεμένες κάποια χρόνια και δεν έχουν παιδί;
– Σίγουρα οι γυναίκες που δεν έχουν παιδιά δεν είναι δακτυλοδεικτούμενες ,όμως, αναμφισβήτητα αποτελούν θέμα συζήτησης για τους τρίτους. “Εχεις μάθει δεν θέλουν να κάνουν παιδιά ή δεν μπορούν;” και διάφορα άλλα τέτοια.
Μαρία Μπεκατώρου: ‘Το μακιγιάζ, το χτένισμα, αυτή η όμορφη εικόνα’
– Ετσι αν είσαι αναγνωρίσιμος καλείσαι να δώσεις εξηγήσεις… δημοσίως.
– Ακριβώς… Μάλιστα, συμφωνώ απόλυτα με αυτό που είπε και η Βασιλική Ανδρίτσου στην εκπομπή μας. Εχει σκεφτεί κανείς απ ΄όλους αυτούς που ρωτούν ότι μία γυναίκα μπορεί να μην θέλει να εξηγήσει τους λόγους που δεν έχει ένα παιδί; Μπορεί να μην θέλει απλά ένα παιδί… Γιατί θα πρέπει να το πει σε όλους; Ολες οι γυναίκες δεν είναι φτιαγμένες μάνες… Κάποιες είναι φτιαγμένες μόνο γι ΄αυτό, κάποιες άλλες όχι. Γιατί θα πρέπει να λογοδοτήσουν;
– Υπάρχει κάτι που απ ΄όλα αυτά που ειπώθηκαν σε σχέση με σένα και με το θέμα παιδί, που να σε ενόχλησε ιδιαίτερα;
– Φυσικά… Ενα δημοσίευμα που είχε κυκλοφορήσει με τον τίτλο “Τα κλάματα της Μαρίας”, το οποίο και τρόμαξε τόσο την μαμά μου, που με πήρε τηλέφωνο πανικόβλητη και ήθελε να της πω, για το αν όντως ζω αυτό το δράμα. Απίστευτο ε; Εντελώς… κανιβαλιστικό!
Μαρία Μπεκατώρου: ‘Αν έβλεπα ότι δεν μπορώ να το προχωρήσω μόνη μου, θα υιοθετούσα ένα παιδί!’
– Ας τα αφήσουμε όλα αυτά… Λοιπόν, όλοι λένε πως “η Μαρία είναι πολύ καλό παιδί”, έχουν δίκιο;
– Εμένα ρωτάς (γέλια) ! Μάλλον πρέπει να ρωτήσεις τους άλλους.
– Σε ενδιαφέρει πάνω απ ΄όλα να είσαι καλό παιδί;
– Φυσικά… Ναι, θέλω να είμαι καλό παιδί και να έχω με τους άλλους σχέσεις αγάπης. Ετσι έχω μάθει να ζω, έτσι έχω μεγαλώσει. Θέλω με όλους όσους βρίσκομαι γύρω μου να έχω αρμονικές και ειλικρινείς σχέσεις. Σιχαίνομαι τις εντάσεις, τις παρεξηγήσεις, τα προβλήματα.
– Η τηλεόραση, η αναγνώριση, η επιτυχία, σε αλλοτρίωσαν καθόλου;
– Καθόλου… Δεν νιώθω να έχω αλλάξει στο ελάχιστο. Δεν θα το επέτρεπα άλλωστε να μου συμβεί. Ισως να αντιμετώπιζα αυτό τον κίνδυνο αν τα πάντα γινόντουσαν στην ζωή μου από την μία μέρα στην άλλη. Εγώ βρίσκομαι σε αυτό το χώρο όπως έχω ξανά πει, είκοσι χρόνια. Οπότε, τι;
– Νιώθεις λιγάκι σαν… μοντέρνα Σταχτοπούτα;
– Αμέ και ευτυχώς που πήγαν όλα καλά και δεν μεταμορφώθηκα σε κολοκύθα (γέλια) !
ΜΑΡΙΑ ΜΠΕΚΑΤΩΡΟΥ: Ο ΓΑΜΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΑΛΕΒΙΖΟΠΟΥΛΟ ΘΕΛΕΙ ΥΠΟΜΟΝΗ , ΘΕΛΕΙ ΥΠΟΧΩΡΗΣΕΙΣ.
– Τυχερή;
– Θέλει και ρώτημα; Εννοείται πως πρώτα στάθηκα τυχερή και βρέθηκα στην σωστή θέση την σωστή στιγμή και στην συνέχεια ήρθε και η αγάπη του κόσμου.
– “Your Face Sounds Familiar”, ξεκίνησε η προετοιμασία του νέου κύκλου εκπομπων, πως αισθάνεσαι;
– Τέλεια! Αδημονώ να ξεκινήσουμε… Εδώ πέρσι αδημονούσα για το Κυριακάτικο live της κάθε εβδομάδας.
– Πιστεύεις πως μετά την περσινή σας επιτυχία, φέτος θα είναι πιο δύσκολα ή πιο εύκολα τα πράγματα για σας; Με την έννοια ότι ο πήχης ανέβηκε αρκετά…
– Δεν ξέρω αν θα είναι τα πράγματα πιο εύκολα ή πιο δύσκολα για μας, πάντως και εγώ, αλλά και όλοι οι υπόλοιποι συντελεστές της εκπομπής θα δώσουμε και πάλι τον καλύτερό μας εαυτό.
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
