Μαρία Μπεκατώρου για COVID-19: “Aυτό που ζούμε είναι ένας πόλεμος. Είναι ένας υγειονομικός πόλεμος.”
Μαρία Μπεκατώρου για COVID-19 Aυτό που ζούμε είναι ένας πόλεμος. Είναι ένας υγειονομικός πόλεμος.
Όσο για το αν θα άντεχε και άλλη καραντίνα, εξομολογήθηκε: «Ναι, θα άντεχα, γιατί αυτό που ζούμε είναι ένας πόλεμος. Είναι ένας υγειονομικός πόλεμος. Δεν είμαι άνθρωπος που το βάζει κάτω, αλλά η καθολική χρήση μάσκας σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους θα μου κοστίσει».
ΜΑΡΙΑ ΜΠΕΚΑΤΩΡΟΥ: ‘Η ΑΜΟΙΒΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ’
Η ίδια, μάλιστα, αναφέρθηκε και στους λόγους για τους οποίους ο κόσμος δηλώνει συμμετοχή στο τηλεπαιχνίδι που παρουσιάζει: «Τους αρέσει και θέλουν να περάσουν καλά. Αλλά θέλουν και να κερδίσουν χρήματα. Γιατί να κρυφτούμε πίσω από το δάχτυλό μας; Κάποτε, κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων, μου έλεγαν οι παίκτες: “Μαράκι, αν κερδίσουμε, θα κάνουμε ταξίδια, θα πάρουμε ρούχα, έπιπλα, θα διασκεδάσουμε”. Τώρα μου λένε “θα κλείσουμε τρύπες στην Εφορία, στη ΔΕΗ, στον ΕΝΦΙΑ”. Η οικονομική κρίση ήταν πολύ μεγάλη και τώρα με την πανδημία έγινε χειρότερη».
Μαρία Μπεκατώρου: Μοιράζεται τα ψυχολογικά της μαζί μας
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
