Μαρτίνα Χαφιιτσούκ: Μιλάει για την απώλεια που αντιμετώπισε κατά τη διάρκεια του GNTM
Η Μαρτίνα Χαφιιτσούκ, είναι μία από τις φετινές διαγωνιζόμενες γνωρίσαμε μέσα από τη συμετοχή της στο GNTM.
Η ίδια, πριν από λίγες ημέρες αποφάσισε να αποχωρίσει οικειοθελώς από το ριάλιτι μόδας και μίλησε στη εκπομπή Happy Day αποκαλύπτοντας τους λόγους που την οδήγησαν εκεί.
«Τα κορίτσια γνώριζαν την κατάσταση. Έφυγε από τη ζωή ο αδελφός της μητέρας μου. Ήμουν πολύ πιεσμένη, είχα βγάλει πολλά ψυχοσωματικά. Δεν πέρναγα πολύ καλά τον τελευταίο καιρό και το βλέπαν τα κορίτσια. Έχασα 5 κιλά, πήγα 11% λίπος. Σιγά-σιγά άρχισα και διαλυόμουν. Δεν είχα άλλες αντοχές. Λίγο η υγεία μου, λίγο τα οικογενειακά προβλήματα, λίγο τα προβλήματα με τη δουλειά μου και ότι ο σύντροφός μου δεν μπορούσε να με βοηθήσει άλλο. Αυτά με έκαναν να αποχωρήσω» είπε χαρακτηριστικά η Μαρτίνα.
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
