Μεγαλώνουμε χωρίς να γερνάμε: Αυτή είναι η διατροφή που θα μας βοηθήσει να μεγαλώσουμε με υγεία

Μεγαλώνουμε χωρίς να γερνάμε: Αυτή είναι η διατροφή που θα μας βοηθήσει να μεγαλώσουμε με υγεία

Οι φυτοφαγικές δίαιτες γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς στις ΗΠΑ και στην Ευρώπη. Και υπάρχουν πολλοί λόγοι που οι άνθρωποι τις υιοθετούν, ανάμεσά τους τα πολλά οφέλη για την υγεία. Η vegan διατροφή είναι πλούσια σε φυσικές ίνες και χαμηλότερη σε χοληστερόλη και λιπαρά από μια κρεατοφαγική διατροφή. Μια πρόσφατη αναθεώρηση στοιχείων που δημοσιεύτηκε στο Journal of the American College of Nutrition, υποδεικνύει επίσης πως η vegan διατροφή μπορεί επίσης να μας προστατεύει από καρδιομεταβολικά νοσήματα, όπως ο διαβήτης τύπου 2 και οι καρδιοπάθειες.

Τι βρήκαν οι ερευνητές

Η ερευνητική ομάδα ανασκόπησε κλινικές δοκιμές, οι οποίες έγιναν υπό ελεγχόμενες συνθήκες -οι οποίες χρησιμοποιούνται συνήθως για να ελέγξουν την επίδραση μιας συγκεκριμένης παρέμβασης αναφορικά με ένα συγκεκριμένο αποτέλεσμα- και επιδημιολογικές μελέτες, οι οποίες παρακολουθούν για ένα χρονικό διάστημα ομάδες ανθρώπων υπό φυσιολογικές συνθήκες.

Αυτό που βρήκαν οι επιστήμονες είναι πως μια διατροφή που βασίζεται σε κατανάλωση φυτικών τροφίμων μειώνει τον κίνδυνο παχυσαρκίας, διαβήτη τύπου 2 και στεφανιαίας νόσου. Συγκεκριμένα, βρήκαν πως μια φυτική διατροφή θα μπορούσε να μειώσει στο μισό τον κίνδυνο για μεταβολικό σύνδρομο, το οποίο αυξάνει τις πιθανότητες ανάπτυξης διαβήτη τύπου 2. Επίσης, μια vegan διατροφή θα μπορούσε να μειώσει στο μισό τον κίνδυνο ανάπτυξης διαβήτη τύπου 2 καθώς και να μειώσει κατά 40% τις πιθανότητες για καρδιακή προσβολή.

Μεγαλώνουμε με υγεία

Όλοι θα γεράσουμε και αυτό είναι αναπόφευκτο! Ωστόσο μπορεί να συμβεί με πιο αργό ρυθμό και να είμαστε πιο υγιής μεγαλώνοντας. Αυτό ακριβώς υποστηρίζουν οι ερευνητές ότι μας προσφέρει μια διατροφή που βασίζεται σε σε φυτικές τροφές: Θα μπορούσε να καθυστερήσει τη διαδικασία της γήρανσης και να μειώσει τον κίνδυνο για νοσήματα που σχετίζονται με αυτήν. Θα μπορούσε επίσης να μεγαλώσει το προσδόκιμο επιβίωσης ενός ανθρώπου.

Το συμπέρασμα αυτό συμφωνεί με τα ευρήματα από τη μελέτη  Global Burden of Disease Study 2017, η οποία έδειξε πως η χαμηλή κατανάλωση φρούτων, λαχανικών και πλήρων σιτηρών και η υψηλή πρόσληψη κόκκινου και επεξεργασμένου κρέατος αποτελούν βασικούς παράγοντες κινδύνου για νοσήματα.

Διάβασε επίσης: Πώς θα μεγαλώνουμε χωρίς να «γερνάμε»: Ένας 10λογος που αξίζει να κολλήσεις στο ψυγείο

Διάβασε επίσης: Έρευνα: Τι συμβαίνει στα νεφρά μας όσο μεγαλώνουμε; Και πώς θα έχουμε υγιή νεφρά για περισσότερο;

Γράψτε ένα σχόλιο