Δημοφιλή

Μην το φας! ΠΑΧΑΙΝΕΙ! Φουλ στα λιπαρά η δήθεν υγιεινή συνταγήτης Βανδή για μπάρα σοκολάτας

«Υγιεινά» γράφει! Εωώ ξεκινά με υδατάνθρακες που και σε μικρή ποσότητα, έχουν πάρα πολλές θερμίδες. Μετά μας λέει και για την κουβερτούρα και μας τελειώνει!

 

Η Δέσποινα Βανδή συνεχώς μας εκπλήσσει, καθώς μοιράζεται όλο και πιο νόστιμες συνταγές μαζί μας στα social media. Αυτή τη φορά φωτογράφισε τις πιο απολαυστικές και υγιεινές μπάρες με σοκολάτα και τις ανέβασε στο Instagram, ενώ δεν ξέχασε να γράψει και τη συνταγή τους στη λεζάντα.

«Επειδή από την ώρα που τις έφτιαξα μου τις ζητάνε συνεχώς είπα να το μοιραστώ μαζί σας! Ποιος είπε ότι το υγιεινό δεν μπορεί να ναι και νόστιμο;Δοκιμάστε αυτές τις μπάρες που μπορούν να πάρουν τα παιδιά και στο σχολείο!», γράφει.

«Φτιάχνετε τη βάση αναμιγνύοντας σε ένα μπολ 3 κουτ. σούπας φυστικοβούτυρο, 1 κουτ. σούπας ταχίνι, 2 κουτ. σούπας λάδι καρύδας, 2 κουτ. σούπας αγαύη η σφένδαμο, 2 βανίλιες, λίγο αλάτι, 1 κουτ. γλυκού τσια, 1 κουτ.γλυκού λιναρόσπορο, 1 φλιτζανι φαγόπυρο ή βρώμη εάν δεν το βρείτε!

 

Τα ανακατεύετε με ένα κουτάλι να γίνει μια σφιχτή ζύμη και την στρώνετε σε λαδόκολλα σε ένα ταψάκι και την αφήνετε για 1 ώρα στο ψυγείο.

Λιώνετε στη συνέχεια 1 σοκολάτα κουβερτούρα μαζί με 1 κουτ, σούπας φυστικοβουτυρο και 1 κουτ, σούπας λάδι καρύδας. Μόλις παγώσει η βάση σας στο ψυγείο ρίχνετε από πάνω το μίγμα σοκολάτας και το αφήνετε άλλη μια ώρα στο ψυγείο.

Στη συνέχεια το κόβετε λωρίδες ή μπουκίτσες ,τα βάζετε σε σακουλάκια και τα βγάζετε από το ψυγείο κάθε φορά που θέλετε να τα φάτε.

 

Παίξτε με το μείγμα της βάσης και βάλτε ο,τι άλλο superfood θέλετε -κράνμπερι,ξηρούς καρπούς αλεσμένους ,γκοτζι μπερι- είναι ένας τρόπος να φάνε τα παιδιά σωστά και με απόλυτη ευχαρίστηση!».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Πάλι με το καλό της προφίλ αλλά αντικατοπτρισμός για να μην λέει πάλι ο Μαυρομουστακάκης και εχει σβήσει και την ελιά με μέικ απ για να μην λέμε…ΧΑΧΑΧΑΧΑ

  2. ναι αυτο δεν εχουν καταλαβει πολλεσ κ νομιζουν τρωνε υγιεινα κ περνουν κιλα ! αυτο το πραγμα της βανδη θελει 1,5 ωρα τρεξιμο να το καψεις τουλαχιστον, κ ολα τα σμουδις ειναι φουλ στις θερμιδες δεν μπορεις να φασ 1 2 μπανανες φραουλεσ λαχανικα σκονες πρωτεινης θα σκασεις αλλα τα πινουν ολεσ σαν χαζογκομενεσ

  3. για να μην την αδικουμε,αλλο πραγμα το υγιεινο και λιπαρο κι αλλο το υγιεινο και με λιγες θερμιδες.Τα υλικα που γραφει,εχουν μεν θερμιδες αλλα ταυτοχρονα και πολλα θρεπτικα συστατικα,ενω τα λιπαρα τους ειναι ‘καλα’ κι οχι τρανς λιπαρα που πρεπει να αποφευγουμε

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Back to top button