Μήπως τρως μόνο και μόνο επειδή βαριέσαι; Οι συμβουλές που θα σε βοηθήσουν να το σταματήσεις

Μήπως τρως μόνο και μόνο επειδή βαριέσαι; Οι συμβουλές που θα σε βοηθήσουν να το σταματήσεις

Μετά από τόσο καιρό στο σπίτι, είναι πολύ φυσικό και εσύ να έχεις τις στιγμές που βαριέσαι. Πολύ. Μέρες που δεν έχεις όρεξη να κάνεις τίποτα και ψάχνεις τρόπους να περάσει η ώρα σου ευχάριστα. Μήπως να ξεκινήσεις γυμναστική; Μήπως να δεις ξανά την αγαπημένη σου σειρά; Μήπως απλά να στείλεις Μετακίνηση 6; Μάλλον τίποτα από όλα αυτά, αφού μερικές βόλτες ως την κουζίνα είναι αρκετές για να νικήσεις τη βαρεμάρα σου. Stop! Έχεις καταλάβει ότι (α) τις περισσότερες φορές μέσα στην ημέρα τρώμε απλά για να περάσει η ώρα και (β) αυτό είναι που μας εμποδίζει να αδυνατίσουμε; Μην αγχώνεσαι! Σου έχω μερικές συμβουλές για να το σταματήσεις -ίσως και από σήμερα!

Βάλε το νερό σου σε… μπουκάλιΌχι, δεν θα βγεις από το σπίτι. Αντί για το ποτήρι ή την αγαπημένη σου κούπα, δοκίμασε να γεμίσεις ένα μπουκάλι με νερό βρύσης ή απλά να προμηθευτείς ένα εμφιαλωμένο και να το έχεις μαζί σου σε κάθε δωμάτιο του σπιτιού. Σαν μία προέκταση του χεριού σου, η οποία, σε αντίθεση με το κινητό, θα σε βοηθήσει να φας λιγότερο και το σημαντικότερο: να αντικαταστήσεις τα σνακ της βαρεμάρας με νερό που ενεργοποιεί και το μεταβολισμό σου.
Μολύβι, τετράδιο και ξεκινάμε!Μπορεί να το έχεις διαβάσει αρκετές φορές μέσα από τη στήλη αυτή, όμως, το να καταγράφεις τι ακριβώς καταναλώνεις μέσα στην ημέρα είναι το ήμισυ της προσπάθειας σου να πεις αντίο στα περιττά κιλά. Μην παραλείψεις τίποτα! Ούτε εκείνα τα σοκολάτακια που πρόλαβες να τσιμπολογήσεις στις διαφημίσεις της σειράς. Με το να βλέπεις τι τρως, θα διαπιστώσεις πολύ σύντομα ότι αρκετά τελικά είναι… περιττά.
Η ώρα της τσίχλαςΊσως σου φαίνεται απλό, όμως, είναι αρκετά αποτελεσματικό. Όταν τρως το φαγητό σου αποκλειστικά για λόγους ανίας, στην πραγματικότητα δεν πεινάς. Για αυτό, και μετά αισθάνεσαι ένα ενοχλητικό φούσκωμα. Ο εγκέφαλος σου ξεγελιέται, εσύ βρίσκεις κάτι να περάσεις την ώρα σου και να κάνεις τον ουρανίσκο σου να πιστεύει ότι μόλις… έφαγε!

Κράτα τα χέρια σου απασχολημέναΣτην πραγματικότητα, και το μυαλό σου. Αν δεν θες να είναι το κινητό, μπορείς να επιδοθείς σε μερικές μικρές δουλειές του σπιτιού, όπως για παράδειγμα να καθαρίσεις το τραπέζι της κουζίνας, να ισιώσεις τον καναπέ σου, να είσαι σε κίνηση γενικότερα και τα το μυαλό σου μακριά από το φαγητό ειδικότερα.
Βούρτσισε τα δόντια σουΝαι, καλά διάβασες! Μπορεί να μην είναι πρωί, να μην έχεις φάει πριν το κυρίως σου ή να μην ετοιμάζεσαι να κοιμηθείς, όμως, η αίσθηση που αφήνει η συγκεκριμένη συνήθεια στους γευστικούς κάλυκες σε βοηθούν να νικήσεις το αίσθημα λιγούρας από την μία, με την αίσθηση μέντας που μένει στο στόμα να νικά την “ανούσια” πείνα από την άλλη. 
Σήκω και περπάτα!Φόρεσε τα αθλητικά σου, στείλε το σωστό sms, και βγες να περπατήσεις. Ακόμα και για 5 λεπτά. Θα πάρεις μία βαθιά ανάσα, θα ανατρέψεις τη ρουτίνα σου και θα φρεσκάρεις το μυαλό σου. 

Γράψτε ένα σχόλιο